Selectaţi tipul procedurii
Achizițiе comercială
21084095
1
Perioada de actualizare
de la
06.07.2023 10:38
până la 11.07.2023 11:00
până la 11.07.2023 11:00
2
Propunerea ofertelor
de la
11.07.2023 11:00
până la 18.07.2023 11:00
până la 18.07.2023 11:00
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare
5
Contract
Statut
Evaluare
Valoarea estimată fără TVA
454 797,89 MDL
Perioada clarificărilor:
6 iul 2023, 10:38 - 11 iul 2023, 11:00
Perioada de depunere a ofertelor:
11 iul 2023, 11:00 - 18 iul 2023, 11:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Imposibil de abonat
în perioada Evaluare
Lucrări de reparație a acoperișului (Blocul B) Gimnaziului ”Grigore Vieru” s. Coștangalia, r. Cantemir
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
7723, MOLDOVA, Cantemir, s.Coştangalia (r-l Cantemir), IPGimnaziul ,,Grigore Vieru,, Coștangalia
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
6 iul 2023, 10:38
Data ultimilor modificări
6 iul 2023, 16:52
Achizitii.md ID
21084095
MTender ID
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Documentele procedurii de achiziție
duae_ro
Documentele la ofertă
Formularul standard al documentului unic de achiziții european ( DUAE )
6.07.23 10:38
ds_lucrari docx
Documentele la ofertă
Documentația standard pentru realizarea achiziţiilor publice de lucrări
6.07.23 10:38
Caiet de sarcini
Caiet de sarcini
Specificaţie tehnică
Lista cu cantitati de lucrari necesare
6.07.23 10:38
Data:
6 iul 2023, 13:33
Subiectul întrebării:
Forma 5
Întrebare:
Rugam autoritatea contractanta sa incarce pe platforma Forma 5 a devizului
Răspuns (6 iul 2023, 16:54):
Buna ziua, am incarcat documentul
Data:
6 iul 2023, 16:26
Subiectul întrebării:
Expertiza Pretului
Întrebare:
Stimata Autoritate Contractanta rugam sa prezentati o confirmare de evaluarea pretului a caietului de sarcini
Răspuns (7 iul 2023, 10:41):
Conform devizului de cheltuieli verificat de Sef Directie Construcţii, Gospodărie Comunală,
Dezvoltare Locală şi Regională a Consiliului raional Cantemir.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK