1
Perioada de actualizare
de la 03.07.2023 09:59
până la 13.07.2023 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 13.07.2023 10:00
până la 25.07.2023 10:00
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare

5
Contract

Statut Evaluare
Valoarea estimată fără TVA 6 500 000 MDL
Perioada clarificărilor: 3 iul 2023, 9:59 - 13 iul 2023, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 13 iul 2023, 10:00 - 25 iul 2023, 10:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Conform Caietului de sarcini și Formularului de deviz (Anexa nr. 23 la Documentația standard aprobată prin Ordinul
Ministrului Finanţelor nr. 69 din 7 mai 2021)

Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Puskin, 42
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Cristina Chițan
Telefonul de contact
022-50-4838
Datele achizitiei
Data publicării
3 iul 2023, 9:59
Data ultimilor modificări
6 iul 2023, 10:53
Achizitii.md ID
21083811
CPV
45220000-5 - Lucrări de inginerie şi de construcţii
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Documentele procedurii de achiziție
anexa nr 25.signed.pdf anexa nr 25.signed.pdf
Documentele la ofertă
anexa nr 25.signed.pdf
3.07.23 09:59
propunere financiară.docx
Documentele la ofertă
propunere financiară.docx
3.07.23 09:59
anunt de participare.signed.pdf anunt de participare.signed.pdf
Documentele la ofertă
anunt de participare.signed.pdf
3.07.23 09:59
propunere financiară.signed.pdf propunere financiară.signed.pdf
Documentele la ofertă
propunere financiară.signed.pdf
3.07.23 09:59
duae.docx
Documentele la ofertă
duae.docx
3.07.23 09:59
declaratie.doc
Documentele la ofertă
declaratie.doc
3.07.23 09:59
duae.signed.pdf duae.signed.pdf
Documentele la ofertă
duae.signed.pdf
3.07.23 09:59
anexe la documentatia standard (lucrari).docx
Documentele la ofertă
anexe la documentatia standard (lucrari).docx
3.07.23 09:59
declaratie.signed.pdf declaratie.signed.pdf
Documentele la ofertă
declaratie.signed.pdf
3.07.23 09:59
anexe la documentatia standard (lucrari).signed.pdf anexe la documentatia standard (lucrari).signed.pdf
Documentele la ofertă
anexe la documentatia standard (lucrari).signed.pdf
3.07.23 09:59
Data:
6 iul 2023, 10:53
Subiectul întrebării:
Construcții beton armat
Întrebare:
Pozitia 28, 30 -- CL13A nu exista. Solicitam explicatia pozitiilor indicate.
Răspuns (11 iul 2023, 14:59):
Lucrarea respectiva se gaseste in indicatorul de deviz "C" Lucrari de constructii.
Data:
6 iul 2023, 18:56
Subiectul întrebării:
Anunt de participare
Întrebare:
Punctul 16.9.3 plasati aceleasi conditii de participare, pentru Llicitatii si pentru Cererea ofertei de pret! Copy-paste... Corectati greseala.
Răspuns (11 iul 2023, 14:52):
Autoritatea contractanta stabileste cerintele in documentatia de atribuire conform carora operatorii economici elaboreaza ofertele, in cazul participarii la procedurile de achizitii, indiferent de tipul acestora.
Data:
9 iul 2023, 22:08
Subiectul întrebării:
caiet de sarcini
Întrebare:
anexati forma desfasurata va rog
Răspuns (11 iul 2023, 14:56):
Autoritatea contractanta va informeaza ca in documentul cu denumirea anexe la documentatia standard (lucrari).signed.pdf (publicat si in varianta word pe platforma de achizitii) se regaseste Anexa nr. 23 (CAIET DE SARCINI privind achiziţionarea lucrărilor), unde este indicata detaliat informatia cu privire la continutul listelor cu cantitatile de lucrari. Va rugam sa studiati minutios documentatia de atribuire publicata.
Data:
12 iul 2023, 10:43
Subiectul întrebării:
Sursa de finantare
Întrebare:
Buna ziua , care este sursa de finantare ?
Răspuns (13 iul 2023, 09:29):
Conform pct. 7 din Anuntul de participare, ASP este o institutie cu autonomie financiara.
Data:
12 iul 2023, 10:50
Subiectul întrebării:
Garantia de buna executie
Întrebare:
Se va accepta garantia de buna executie in forma de scrisoare de garantie emisa de o banca sau retineri succesive din platile lunare?
Răspuns (13 iul 2023, 09:27):
Autoritatea contractantă solicită ofertantului, înainte de semnarea contractului, depunerea garanției de bună execuție, care se elaborează și se transmite în conformitate cu cerințele stabilite în documentația de atribuire (pct. 20 din Anunțul de participare).
Data:
12 iul 2023, 10:53
Subiectul întrebării:
Garantia de buna executie
Întrebare:
De ce se cere garantia de buna executie de 5% in forma de transfer? Avansul nu preconizati, termenul este foarte restrins si inca si solicitati garantia de buna executie prin transfer. Cum credeti ca Operatorii Economici ar trebui sa supravietuiasca in asa conditii, mai ales ca din buget acum nu se face nici un transfer. Sau Dvs doriti ca investotori pentru obiectul dat sa fie Operatorul Economic. Solicitam sa revizuiti conditia data
Răspuns (13 iul 2023, 09:27):
Autoritatea contractantă solicită ofertantului, înainte de semnarea contractului, depunerea garanției de bună execuție, care se elaborează și se transmite în conformitate cu cerințele stabilite în documentația de atribuire (pct. 20 din Anunțul de participare).
Data:
12 iul 2023, 10:55
Subiectul întrebării:
Garantia de buna executie
Întrebare:
Nu deajuns ca nu se acorda avans dar si cereti si o plata in prealabil de 5% la semnarea contractului. DVS limitati operatorilor economici dreptul de a participa la licitatii , va rugam sa revizuiti conditia data la retineri succesive din platile lunare.
Răspuns (13 iul 2023, 09:27):
În conformitate cu prevederile art. 68 din Legea nr. 131/2015 privind achizițiile publice, autoritatea contractantă stabilește în documentația de atribuire cerințele față de emitent, forma și alte condiții de bază ale garanției de bună execuție a contractului, solicitate pentru executarea calitativă a contractului, precum si cuantumul garanției de bună execuție a contractului, care nu trebuie să depășească 15% din valoarea totală a contractului de achiziții publice de lucrări. Garanția de bună execuție a contractului este valabilă până la expirarea termenului de valabilitate a contractului.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.