1
Perioada de actualizare
de la 28.06.2023 15:13
până la 30.07.2023 16:27
2
Propunerea ofertelor
de la 30.07.2023 16:27
până la 24.08.2023 16:27
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 54 940 MDL
Perioada clarificărilor: 28 iun 2023, 15:13 - 30 iul 2023, 16:27
Perioada de depunere a ofertelor: 30 iul 2023, 16:27 - 24 aug 2023, 16:27
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Lot nr. 55 Lot nr. 55 Container pentru urina 100-150 ml
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2009, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, MD-2009, Republica Moldova, Chişinău str. Cosmescu 3
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Sergiu Balta
Telefonul de contact
+ 373 022 222 364
Datele achizitiei
Data publicării
28 iun 2023, 15:08
Data ultimilor modificări
28 iul 2023, 16:27
Valoarea estimată (fără TVA)
54 940 MDL
Achizitii.md ID
21083570
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2009, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, MD-2009, Republica Moldova, Chişinău str. Cosmescu 3
Durata contractului
2 ian 2024 02:00 - 31 dec 2024 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lot nr. 55 Lot nr. 55 Container pentru urina 100-150 ml CPV: 33100000-1 - Echipamente medicale
Cantitatea: 27470.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
duae_ro_0 (1).doc
Documentele la ofertă
-
28.06.23 15:13
ds_bunuri_servicii_omf_115_15_09_2021.docx
Documentele la ofertă
-
28.06.23 15:13
contract model consumabile de laborator.doc
Documentele la ofertă
-
28.06.23 15:13
lista de distribuție 2024 25.07.2023.xlsx
Documentele la ofertă
-
28.07.23 16:27
formularele 28.07.2023.xlsx
Documentele la ofertă
-
28.07.23 16:27
anunt de participare 28.07.2023.signed.pdf anunt de participare 28.07.2023.signed.pdf
Documentele la ofertă
-
28.07.23 16:27

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Medglobalfarm

Preţul ofertei: 30 903,75 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

Lismedfarm

Preţul ofertei: 36 260,40 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
3
Denumirea participantului:

DITA ESTFARM S.R.L

Preţul ofertei: 44 770,61 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
4
Denumirea participantului:

LifeMed Group SRL

Preţul ofertei: 48 072,50 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
5
Denumirea participantului:

ICS "Farmina" SRL

Preţul ofertei: 49 462,48 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
6
Denumirea participantului:

GBG-MLD SRL

Preţul ofertei: 49 995,40 MDL
Statut: în aşteptare
7
Denumirea participantului:

Ecochimie

Preţul ofertei: 50 270,10 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Lot nr. 55 Container pentru urina 100-150 ml
Data:
4 iul 2023, 14:35
Subiectul întrebării:
Lot 52
Întrebare:
În atenția celor interesați, Vă rugăm să verificați dacă lotul 55 nu este același 52 și dacă este posibil de mutat toată cantitate pentru lot 52, ca să aveți parte de o ofertă de preț competitivă.
Răspuns (26 iul 2023, 14:06):
Bună ziua. La lotul dat se vor opera modificări în documentația standard din 26.07.2023.
Lot nr. 55 Container pentru urina 100-150 ml
Data:
28 iul 2023, 10:04
Subiectul întrebării:
gradatia containere sterile
Întrebare:
Buna ziua. Venim cu solicitarea de a modifica cerinta Gradație de 10ml, in gradatie de 10-20ml. Majoritatea producatorilor au produsul dat cu gradatia de la 20ml, deoarace gradatia de 10ml pentru analizele de investigare a urinei unde se folosesc containere sterile nu este primordiala. Astfel nu veti restrictiona participarea.
Răspuns (28 iul 2023, 11:36):
Bună ziua. Pentru gradația de la 20 ml este lotul nr.52, astfel fiecare beneficiar decide individual de ce produse are nevoie.
Lot nr. 55 Container pentru urina 100-150 ml
Data:
28 iul 2023, 10:21
Subiectul întrebării:
distributia
Întrebare:
Studiind distributia am constatat ca majoritatea Centrelor de Sanatate care au depus cantitatea necesara pentru containere steile (poz.nr.55), nu sunt in lista pozitiilor de containere nesterile (poz. nr.49). Solicitam verificarea corectitudinii distribuirii, deoarece containere sterile se folosesc in laboratoarele bacteriologice, dar pentru analizele de rutina efectuate la CS se utilizeaza containere nesterile, care sunt mai putin costisitoare.
Răspuns (28 iul 2023, 11:41):
Bună ziua. La loturile de containere pentru Urină, în parte ce ține de sterilitatea acestora, autoritatea nu a operat careva modificări de la colectarea necesarului, totodată o dată cu demararea procedurii de achiziție a fost transmisă o circulară cu rugămintea de a verifica repetat necesitățile, la care o bună parte din instituții au răspuns și au fost operate modificările necesare. Astfel, în conformitate cu prevederile pct. 20 din Hotărârea Guvernului nr. 56/2021 pentru aprobarea Regulamentului cu privire la modul de organizare și funcționare a autorităților centrale de achiziții, autoritățile contractante (beneficiarii) sunt responsabile pentru corectitudinea datelor cu privire la necesități, transmise potrivit pct. 19.
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări