Selectaţi tipul procedurii
Achizițiе comercială
21083398
Statut
Anulat
Valoarea estimată fără TVA
595 833,33 MDL
Perioada clarificărilor:
26 iun 2023, 16:48 - 1 iul 2023, 9:00
Perioada de depunere a ofertelor:
1 iul 2023, 9:00 - 5 iul 2023, 14:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Conform caietului de sarcini
Informația despre anulare
Motivul anulării
au fost depuse numai oferte neconforme
Data anulării
8 aug 2023, 12:32
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, strada Miorița 1
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
26 iun 2023, 16:48
Data ultimilor modificări
8 aug 2023, 12:32
Achizitii.md ID
21083398
MTender ID
CPV
48600000-4 - Pachete software pentru baze de date şi operare
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (bunuri)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Lotul nr. 1 - Sistem informațional automatizat 1C (licență, implimentare, dezvoltare și mentenanță)
Buget: 595833.33 MDL
Anulată
Sistem informațional automatizat 1C (licență, implimentare, dezvoltare și mentenanță)
Data:
27 iun 2023, 09:42
Subiectul întrebării:
Предполагаемая архитектура решения
Întrebare:
Добрый день, подскажите, пожалуйста, конфигурации 1С:ЗУП и 1С:Бухгалтерия предполагаются на одном и том же сервере разворачивать?
Răspuns (27 iun 2023, 10:09):
Buna ziua.
Da, pe acelasi server.
Sistem informațional automatizat 1C (licență, implimentare, dezvoltare și mentenanță)
Data:
27 iun 2023, 09:53
Subiectul întrebării:
Caiet de Sarcini
Întrebare:
Vă rugăm să indicați softurile existente despre care este menționat în CS: "Migrarea datelor primare din soft-urile existente pentru lansarea în exploatare"
Răspuns (27 iun 2023, 16:49):
Soft-uri existente: 1C, Soft Contabil și Zkacces
Sistem informațional automatizat 1C (licență, implimentare, dezvoltare și mentenanță)
Data:
27 iun 2023, 10:15
Subiectul întrebării:
Caiet de Sarcini
Întrebare:
În compartimentul "Configurarea schimbului de date între: 1C și REA" nu este descris nimic, confirmati daca am înțeles corect și merge voba de Registrul Electronic a Angajaților? Schimb în ambele părți, sau într-o direcție? Lista obiectelor cu ce se schimba sistemele? Vă mulțumim.
Răspuns (27 iun 2023, 16:50):
REA este Registrul Electronic al Angajaților. Schimbul de informații se va face doar într-o singură direcție, de la 1C către REA, în vederea integrării informațiilor despre state, angajați și plăți salariale.
Sistem informațional automatizat 1C (licență, implimentare, dezvoltare și mentenanță)
Data:
27 iun 2023, 10:22
Subiectul întrebării:
ANUNȚ DE PARTICIPARE
Întrebare:
Sunt indicate nr. de licențe suplimentare pentru Salariu (12b) și licențe pentru Contabilitate (6b) dar nu sunt prevăzute pentru Circulantul
de documente. Asta ar însemna că este preconizat lucrul doar unui utilizator cu acest modul, sau se așteaptă integrarea acestui modul în una din configurațiile Salariu/ Contabilitate?
Răspuns (27 iun 2023, 16:52):
Dacă pentru circulantul de documente este necesar număr de licențe, atunci va fi în jur de 25 buc, dintre care în jur de 5 licențe se repetă de la 1C Contabilitate și 1C Resurse umane
Sistem informațional automatizat 1C (licență, implimentare, dezvoltare și mentenanță)
Data:
27 iun 2023, 10:27
Subiectul întrebării:
Licențe
Întrebare:
Pentru număr de utilizatori indicați trebuie să fie prevăzut lucrul în regim de client-server. Dar licența de acest tip nu este indicată în lista. De ce?
Răspuns (27 iun 2023, 16:53):
Preconizăm că aproximativ 600 de persoane vor avea acces web.
Sistem informațional automatizat 1C (licență, implimentare, dezvoltare și mentenanță)
Data:
28 iun 2023, 12:42
Subiectul întrebării:
Adaugator la Raspuns: aprox.600 de persoane vor avea acces web.
Întrebare:
Buna ziua, vă rugăm să ne lămuriți aceste 600 de persoane vor avea acces la sistem informațional 1C prin interfata web?
Răspuns (28 iun 2023, 13:55):
undeva 25-30 persoane vor avea acces pentru a completa tabele de pontaj si evaluare documente....
celelalte vor avea acces doar de vizualizarea date personale ca angajat. ( adica datele privind salariu lunar , date privind orele lucrate , evaluarea .... ) cu posibilitatea de a transmite cereri.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK