Selectaţi tipul procedurii
1
Perioada de actualizare
de la
24.06.2023 11:11
până la 30.06.2023 14:00
până la 30.06.2023 14:00
2
Propunerea ofertelor
de la
30.06.2023 14:00
până la 06.07.2023 14:00
până la 06.07.2023 14:00
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare
5
Contract
Statut
Evaluare
Valoarea estimată fără TVA
670 000 MDL
Perioada clarificărilor:
24 iun 2023, 11:11 - 30 iun 2023, 14:00
Perioada de depunere a ofertelor:
30 iun 2023, 14:00 - 6 iul 2023, 14:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Imposibil de abonat
în perioada Evaluare
Lucrări de reparație capitală a acoperișurilor punctelor termice
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
3100, MOLDOVA, mun.Bălţi, mun.Bălţi, str. Ştefan cel Mare, 168
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
24 iun 2023, 11:11
Data ultimilor modificări
26 iun 2023, 15:42
Achizitii.md ID
21083303
MTender ID
CPV
45260000-7 - Lucrări de acoperire şi alte lucrări speciale de construcţii
Tipul procedurii
Achiziții cu costuri mici
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Lotul nr. 1 - Reparația capitală a acoperișurilor la 8 puncte termice
Buget: 670000.0 MDL
Activ
Documentele procedurii de achiziție
caiet de sarcini_reparație capitală a acoperișului.pdf
caiet de sarcini_reparație capitală a acoperișului.pdf
Specificaţie tehnică
-
24.06.23 11:11
anunț de participare_lucrări reparație cap. acop pt_aj1.pdf
anunț de participare_lucrări reparație cap. acop pt_aj1.pdf
Istoricul documentului
-
anunț de participare_lucrări reparație cap. acop pt_aj1.pdf
anunț de participare_lucrări reparație cap. acop pt_aj1.pdf
ID: a1da309e-0178-4a73-8511-a150570703d2
Documentele la ofertă
-
anunț de particip_ reparație capitală a acoperișului.pdf
anunț de particip_ reparație capitală a acoperișului.pdf
ID: a1da309e-0178-4a73-8511-a150570703d2
Documentele la ofertă
Documentele la ofertă
-
26.06.23 15:42
Data:
26 iun 2023, 10:54
Subiectul întrebării:
Buan ziua
Întrebare:
Caiet de sarcini nu este pre correct!
trebuie sa calculati fiecare volumele pu fiecare punct termic aparte, intrun deviz
Răspuns (26 iun 2023, 11:54):
Bună ziua! Preventiv pregătirii ofertei Dvs., vă propunem să examinați, la fața locului, toate obiectivele supuse reparației. Asistența tehnică va fi acordată.
Data:
26 iun 2023, 11:05
Subiectul întrebării:
caietul de sarcina
Întrebare:
concretizati adresele obiectelor pentru a include rational cheltuielile de transport , concretizati tipul membranei bituminoase cu caracteristici
Răspuns (26 iun 2023, 13:30):
Bună ziua! Referitor la I-a parte a întrebării Dvs.: „Adresele obiectivelor sunt următoarele: 1) PT Suceava - str. Suceava 3; 2) PT BC 947 - str. Bulgară 50b; 3) PT 2/9 - str. N.Iorga 18; 4) PT 3/9 - b-d. M.Eminescu 13; 5) PT Puiu 22 - str. V.Puiu 22; 6) Saltîcov Șcedrin - str. Saltîcov 46; 7) PT Borodin - str. Borodin 22; 8) CT. L.Dubinovschi - str. L.Dubinovschi 19a.” Cu privire la a II-a parte a întrebării: „Materialele solicitate pentru hidroizolare de tipul Linocrom standart HKP, HPP”.
Data:
26 iun 2023, 16:53
Subiectul întrebării:
Concretizari
Întrebare:
Va rugam sa se specificati cind este programata finalizarea lucrarilor?
Răspuns (27 iun 2023, 09:04):
Bună ziua! Termen de executare a lucrărilor 1,5-2 luni calendaristice, din momentul semnării contractului.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK