Statut Anulat
Valoarea estimată fără TVA 9 500 000 MDL
Perioada clarificărilor: 23 iun 2023, 21:18 - 3 iul 2023, 0:00
Perioada de depunere a ofertelor: 3 iul 2023, 0:00 - 7 iul 2023, 9:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Lucrari de renovare a Centrului medical: imagistica si cabinete consultative al ICS Clinica Sante SRL

Informația despre anulare
Motivul anulării
Au survenit modificari in caietul de sarcini si platforma nu permite modificari la aceasta etapa.
Data anulării
6 iul 2023, 10:53
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2001, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Ismail 84
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Olga Chitanu
Telefonul de contact
079445522
Datele achizitiei
Data publicării
23 iun 2023, 21:18
Data ultimilor modificări
6 iul 2023, 10:54
Achizitii.md ID
21083297
CPV
45400000-1 - Lucrări de finisare a construcţiilor
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Data:
24 iun 2023, 14:03
Subiectul întrebării:
Egalitate și nediscriminare
Întrebare:
Buna ziua,suntem o companie de constructii tinara ,cu perspectiva mare,însă p.5 ne pune in situația sa nu putem participa la licitația data,deoarece cerința p.5!descrimineaza operatorii economici înregistrați recent in Registrul de Stat.P 5 îngustează cercul participanților și le da șanse cimpaniilor -mastodonți ,care își iau citeva obiective și nici unul nu l poate duce pina capăt. In vederea atesrariii unei concurente sănătoase ,solicitam sa fie modificat p.5
Răspuns (24 iun 2023, 14:36):
Buna ziua. Obiectul este destul de complex, pct. 5 reprezinta drept asigurare ca sunteti eligibili din punct de vedere financiar sa finalizati obiectul respectiv. Puteti participa, vor fi examinate toate ofertele depuse.
Data:
26 iun 2023, 10:21
Subiectul întrebării:
Norme de deviz modificate/ajustate
Întrebare:
Bună ziua. Aveți în caietul de sarcini câteva norme de deviz cu mențiunea „apl”, (poz. 27, 43, 52, 89, etc,) ceea ce presupune că în privința acestor norme de deviz au fost efectuate careva modificări/ajustări a consumurilor de resurse. Venim cu rugămintea să publicați descifrat consumurile de resurse pentru aceste norme de deviz. Satisfacerea solicitării date va aduce claritate pentru toți potențialii ofertanți. Vă mulțumim.
Răspuns (27 iun 2023, 11:01):
Buna ziua. In urma discutiei cu proiectantul revin cu urmatoarele: APL - aplicativ. Aceasta presuspune ca Dvs puteti veni cu un pret diferit pentru a oferi oferta cit mai avantajoasa.
Data:
26 iun 2023, 15:23
Subiectul întrebării:
Termenul de executare
Întrebare:
Buna ziua pentru asa volum de lucru cu consolidarea fundatiilor si planseurilor, cu finisarea interioara si exterioara termenul de 90 zile este unul nereal. Va rugam sa rectificati termenul de executie reesind din factorii procesului tehnologic a lucrarilor.
Răspuns (28 iun 2023, 16:34):
Buna ziua. Termenul de executare este de 90 zile.
Data:
26 iun 2023, 15:25
Subiectul întrebării:
conditiile de participare
Întrebare:
Care este sursa de finantare?
Răspuns (27 iun 2023, 10:57):
Sursa de finantare: Buget propriu
Data:
28 iun 2023, 09:49
Subiectul întrebării:
Panouri "Sandwich"
Întrebare:
Specificati marca si tipul de etansare a panourilor la poz.382
Răspuns (30 iun 2023, 11:31):
Buna ziua. Tip granit ceramic si casetorii de etalbond. In anuntul de participare, la final, gasiti nr de telefon a Dlui Lilian- inginer - va ajuta cu o claritate daca mai suntintrebari tehnice.
Data:
28 iun 2023, 11:26
Subiectul întrebării:
Caiet de sarcini
Întrebare:
Buna ziua, va rugam sa atasati pe platforma de achizitii publice - Formularul de deviz nr. 1 – lista cu cantitatile de lucrari, DESCIFRAT, in conformitate cu cerintele Anexei nr. 23 la Documentatia standart pentru realizarea achizitiilor publice de lucrari, aprobata prin Ordinul Ministerului Finantelor nr. 69, 7 mai 2021. Nota: Autoritatea contractanta trebuie sa ataseze la caietul de sarcini, Formularul de deviz nr. 1 – Lista cu cantitatile de lucrari, descifrat (publicarea descifrata a consumului de resurse aferent fiecarei norme de deviz).
Răspuns (30 iun 2023, 11:33):
Buna ziua. Caietul de sarcini reprezinta informatia din formularul de deviz nr. 1. Nu avem alte volume, cantitati sau descifrari.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.