1
Perioada de actualizare
de la 21.06.2023 09:44
până la 28.06.2023 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 28.06.2023 10:00
până la 05.07.2023 10:00
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare

5
Contract

Statut Evaluare
Valoarea estimată fără TVA 699 531,01 MDL
Perioada clarificărilor: 21 iun 2023, 9:44 - 28 iun 2023, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 28 iun 2023, 10:00 - 5 iul 2023, 10:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Lucrări de reparaţii la Oficiul Medicilor de Familie Scumpia, amplasat în s.Scumpia, rl.Fălești

Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-5901, MOLDOVA, Făleşti, or.Făleşti, or.Făleşti, str.Ştefan cel Mare-36
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
LARISA BAZILEVSCHI
Telefonul de contact
0-259-2-50-43, 0-78825043
Datele achizitiei
Data publicării
21 iun 2023, 9:44
Data ultimilor modificări
22 iun 2023, 9:12
Achizitii.md ID
21083009
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Documentele procedurii de achiziție
anunt de participare.pdf anunt de participare.pdf
tenderNotice
anunt/invitatie de participare
21.06.23 09:44
doc.standard lucrari omf scumpia.docx
Documentele la ofertă
Documentatia Standart pentru achizitionarea lucrarilor
21.06.23 09:44
duae lucrări omf scumpia.doc
Documentele la ofertă
Formularul Standart al Documentului Unic de Achizitii European
21.06.23 09:44
caiet de sarcini.pdf caiet de sarcini.pdf
Specificaţie tehnică
Caiet de sarcini/borderou de lucrari
21.06.23 09:44
Data:
22 iun 2023, 09:12
Subiectul întrebării:
caiet de sarcini
Întrebare:
incarcati varianta word
Răspuns (22 iun 2023, 09:21):
Stimați operatori economici!!! Din motive tehnice, caietul de sarcini in WORD nu a fost posibil de plasat in sistem, dar el să regăsește in Documentația Standard pentru realizarea achiziției - anexa nr.23 (paj.44). Vă mulțumim de înțălegere!
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.