1
Perioada de actualizare
de la 20.06.2023 15:53
până la 28.06.2023 11:00
2
Propunerea ofertelor
de la 28.06.2023 11:00
până la 01.07.2023 11:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 393 000 MDL
Perioada clarificărilor: 20 iun 2023, 15:53 - 28 iun 2023, 11:00
Perioada de depunere a ofertelor: 28 iun 2023, 11:00 - 1 iul 2023, 11:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

lucrări de betonare a unei fundații la locul pentru comerțul ambulant s.Petrești r-nul Ungheni
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
3640, MOLDOVA, Ungheni, Petreşti, loc.st.c.f., s. Petresti
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Anjela Bereghici
Telefonul de contact
069234137
Datele achizitiei
Data publicării
20 iun 2023, 14:29
Data ultimilor modificări
25 iun 2023, 17:04
Valoarea estimată (fără TVA)
393 000 MDL
Achizitii.md ID
21082959
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
3640, MOLDOVA, Ungheni, Petreşti, loc.st.c.f., s. Petresti
Durata contractului
12 iul 2023 15:52 - 31 dec 2023 08:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
lucrări de betonare la locul pentru comerțul ambulant CPV: 45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Metru cub
Documentele procedurii de achiziție
anunt_de_participare_lucrari_).docx
tenderNotice
Informație privind aplicarea procedurii de achiziție,termenele și condițiile de prestare,adresa la care se transmit ofertele,documentele solicitate ,termenele de depunere e ofertelor
20.06.23 15:53
Documentele lotului
caiet de sarcini (1).pdf
Informație privind descrierea volumelor de lucrări solicitate
20.06.23 15:53

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Izvorul din Piatra

Preţul ofertei: 326 604,76 MDL
Statut: Învingător
Motivul: A fost atribuit contract de achizitie in urma evaluării ofertelor și selectat conform criteriului cel mai mic pret
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

SA Drumuri Straseni

Preţul ofertei: 358 674,74 MDL
Statut: în aşteptare
3
Denumirea participantului:

SRL "Javelin N.A."

Preţul ofertei: 366 664,95 MDL
Statut: în aşteptare
4
Denumirea participantului:

Aedificator

Preţul ofertei: 389 896,76 MDL
Statut: în aşteptare
Istoria licitației
Vezi licitația
lucrări de betonare la locul pentru comerțul ambulant
Data:
25 iun 2023, 17:04
Subiectul întrebării:
duae
Întrebare:
duae-ul unde -l gasim ???
Răspuns (26 iun 2023, 08:58):
DUAE-ul este formularul standard al documentului unic de achizitii publice aprobat prin Ordinul MF nr.72 din 26.11.2020 iată acolo si-l găsiți
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări