1
Perioada de actualizare
de la 15.06.2023 20:22
până la 20.06.2023 11:30
2
Propunerea ofertelor
de la 20.06.2023 11:30
până la 23.06.2023 12:30
3
Licitaţie
26.06.2023 15:00
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 430 100 MDL
Perioada clarificărilor: 15 iun 2023, 20:22 - 20 iun 2023, 11:30
Perioada de depunere a ofertelor: 20 iun 2023, 11:30 - 23 iun 2023, 12:30
Începutul licitației: 26 iun 2023, 15:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Achizitionarea utilajului și mobilierului pentru dotarea bucatariei din Centrul Multifuncțional Social
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-4323, MOLDOVA, Căuşeni, s.Sălcuţa, str.Pavel Creangă nr 33
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Novac Ion
Telefonul de contact
069057826
Datele achizitiei
Data publicării
15 iun 2023, 20:01
Data ultimilor modificări
16 iun 2023, 14:58
Valoarea estimată (fără TVA)
430 100 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
8 602 MDL
Achizitii.md ID
21082693
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (bunuri)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-4323, MOLDOVA, Căuşeni, s.Sălcuţa, str.Pavel Creangă nr 33
Durata contractului
26 iun 2023 18:00 - 30 dec 2023 20:21
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Achizitionarea utilajului și mobilierului pentru dotarea bucatariei din Centrul Multifuncțional Social CPV: 39300000-5 - Diverse echipamente
Cantitatea: 41.0
Unități de măsură: Unitate
Documentele procedurii de achiziție
duae_.signed.pdf duae_.signed.pdf
Documentele la ofertă
-
15.06.23 20:22
anunt_de_participare_ dotare bucatarie.signed.pdf anunt_de_participare_ dotare bucatarie.signed.pdf
Documentele la ofertă
-
16.06.23 14:58
ds_bunuri_dotare.signed.pdf ds_bunuri_dotare.signed.pdf
Documentele la ofertă
-
16.06.23 14:58

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

COMPANIA SUCCESULUI

Preţul ofertei: 409 149,74 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Oferta este neconformă
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări