1
Perioada de actualizare
de la 15.06.2023 14:24
până la 26.06.2023 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 26.06.2023 10:00
până la 06.07.2023 10:00
3
Licitaţie
de la 07.07.2023 15:37
până la 07.07.2023 15:46
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 305 435 MDL
Perioada clarificărilor: 15 iun 2023, 14:24 - 26 iun 2023, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 26 iun 2023, 10:00 - 6 iul 2023, 10:00
Începutul licitației: 7 iul 2023, 15:37

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Brand Name International
Produced after 01.01.2022, Non-refurbished
Display – min 15.0" FHD min 1920x1080 IPS, anti-glare LED backlit;
CPU – min. 6 Cores / min. 8 Threads, CPU Benchmark min. 11650, L3 cache min. 10Mb, integrated graphics, architecture x64;
RAM - min 8Gb DDR 4 preinstalled + Support/upgrade up to min. 16Gb;
Storage – min 256 Gb PCIe M2 NVMe preinstalled;
Audio – Integrated stereo speakers, microphone;
Interfaces – min 1 x HDMI, min 1 x DP (optional), Card Reader (optional);
min 1x USB 3.x Type C, min 2x USB 3.x type A,
1 x RJ45 (LAN 1GigE); 1 x audio combo;
WLAN – min WiFi 6 802.11ax, Bluetooth min vers. 5.x;
Video Camera – min. HD webcam;
Internal keyboard - English-Russian (spillresistant);
Input – Touchpad with multitouch support;
OS – preinstalled OEM Windows 11 Pro 64 (with possibility for downgrade to version 10 Pro) (Ru+Engl);
Baterie – min. 8 hours + bloc de alimentare de la sursa A/C 220V / 50 Hz

Garanție: minim 36 luni cu întreţinere la centrul de deservire autorizat în Republica Moldova. Soluționarea cazurilor de garanție în termen până la 30 zile lucrătoare.
Keyboard/Mouse - USB (RU/EN) compatible with preinstalled OS;
Geantă – corespunzătoare dimensiunilor notebook conform ofertei;
Culoare: negru sau gri.


Toate cerințele sunt minime și obligatorii;
Toate componentele trebuie să fie actuale și să nu fie promovate ca EOS (End of Support = Sfârșit de mentenanță) / EOL (End of Life = Sfârșit de viață);
Extinderea memoriei (ram) și a capacității de stocare nu trebuie să includă limitări hardware sau software.
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Puskin, 42
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Galina Uzun
Telefonul de contact
022-50-48-37
Datele achizitiei
Data publicării
15 iun 2023, 14:01
Data ultimilor modificări
15 iun 2023, 14:24
Valoarea estimată (fără TVA)
305 435 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
3 054,35 MDL
Achizitii.md ID
21082640
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Puskin, 42
Durata contractului
20 iul 2023 14:13 - 31 dec 2023 14:22
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lotul nr. 3 Notebook tip 1 CPV: 30213300-8 - Computer de birou
Cantitatea: 37.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
anexa nr. 24 - modelul contractului calculatoare.signed.pdf anexa nr. 24 - modelul contractului calculatoare.signed.pdf
Documentele la ofertă
anexa nr. 24 - modelul contractului calculatoare.signed.pdf
15.06.23 14:24
declaratie beneficiari efectivi.doc
Documentele la ofertă
declaratie beneficiari efectivi.doc
15.06.23 14:24
age-3011-123-27022023-asp.semnat.pdf age-3011-123-27022023-asp.semnat.pdf
Documentele la ofertă
age-3011-123-27022023-asp.semnat.pdf
15.06.23 14:24
anexe la documentatia standard.docx
Documentele la ofertă
anexe la documentatia standard.docx
15.06.23 14:24
declaratie beneficiari efectivi.signed.pdf declaratie beneficiari efectivi.signed.pdf
Documentele la ofertă
declaratie beneficiari efectivi.signed.pdf
15.06.23 14:24
duae.signed (1).pdf duae.signed (1).pdf
Documentele la ofertă
duae.signed (1).pdf
15.06.23 14:24
anexe la documentatia standard.signed.pdf anexe la documentatia standard.signed.pdf
Documentele la ofertă
anexe la documentatia standard.signed.pdf
15.06.23 14:24
duae.docx
Documentele la ofertă
duae.docx
15.06.23 14:24
anunț de participare.signed.pdf anunț de participare.signed.pdf
tenderNotice
anunț de participare.signed.pdf
15.06.23 14:24

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Accent Electronic

Preţul ofertei: 362 729,13 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Conform deciziei Grupului de lucru pentru achiziții publice.
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

BTS PRO

Preţul ofertei: 365 762 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări