1
Perioada de actualizare
de la 12.06.2023 10:57
până la 28.06.2023 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 28.06.2023 10:00
până la 10.07.2023 10:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 580 218,60 MDL
Perioada clarificărilor: 12 iun 2023, 10:57 - 28 iun 2023, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 28 iun 2023, 10:00 - 10 iul 2023, 10:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Lot №5
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2009, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Gh. Asachi 21
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
GHELAN DUMITRU
Telefonul de contact
079414186
Datele achizitiei
Data publicării
12 iun 2023, 8:58
Data ultimilor modificări
22 iun 2023, 10:43
Valoarea estimată (fără TVA)
580 218,60 MDL
Achizitii.md ID
21082291
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2009, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Gh. Asachi 21
Durata contractului
12 iul 2023 10:32 - 30 dec 2023 10:53
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Costum de serviciu albastru- închis. CPV: 18400000-3 - Îmbrăcăminte specială şi accesorii
Cantitatea: 200.0
Unități de măsură: Bucata
2)
Denumirea
Scurtă de iarnă albastră-închis. CPV: 18400000-3 - Îmbrăcăminte specială şi accesorii
Cantitatea: 200.0
Unități de măsură: Bucata
3)
Denumirea
Cămașă gri (mânecă lungă). CPV: 18400000-3 - Îmbrăcăminte specială şi accesorii
Cantitatea: 60.0
Unități de măsură: Bucata
4)
Denumirea
Cămașă albă (mânecă scurtă). CPV: 18400000-3 - Îmbrăcăminte specială şi accesorii
Cantitatea: 200.0
Unități de măsură: Bucata
5)
Denumirea
Cămașă albă (mânecă lungă). CPV: 18400000-3 - Îmbrăcăminte specială şi accesorii
Cantitatea: 200.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

SC Handitehnica

Preţul ofertei: 551 800 MDL
Statut: În considerare
Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

Simcomtex

Preţul ofertei: 663 666,68 MDL
Statut: în aşteptare
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări