Selectaţi tipul procedurii
Achizițiе comercială
21082149
1
Perioada de actualizare
de la
08.06.2023 15:45
până la 17.06.2023 12:36
până la 17.06.2023 12:36
2
Propunerea ofertelor
de la
17.06.2023 12:36
până la 20.06.2023 12:36
până la 20.06.2023 12:36
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare
5
Contract
Statut
Evaluare
Valoarea estimată fără TVA
680 000 MDL
Perioada clarificărilor:
8 iun 2023, 15:45 - 17 iun 2023, 12:36
Perioada de depunere a ofertelor:
17 iun 2023, 12:36 - 20 iun 2023, 12:36
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Imposibil de abonat
în perioada Evaluare
Lucrari de amenajare a cailor de acces la gradinita de copii ,,Andries” din orasul Ialoveni
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
6801, MOLDOVA, Ialoveni, or.Ialoveni, str.Alexandru Cel Bun 45
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
8 iun 2023, 15:45
Data ultimilor modificări
9 iun 2023, 8:55
Achizitii.md ID
21082149
MTender ID
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Documentele procedurii de achiziție
anunt trotuare andries.signed.pdf
anunt trotuare andries.signed.pdf
tenderNotice
anunt
8.06.23 15:45
ds_lucrari trotuare andries.signed.pdf
ds_lucrari trotuare andries.signed.pdf
Documentele la ofertă
Documentatia standard
8.06.23 15:45
Data:
9 iun 2023, 08:55
Subiectul întrebării:
Garantie pentru oferta
Întrebare:
Buna ziua, va rugam sa publicati rechizitele bancare
in vederea perfectarii garantiei prin transfer la contul autoritatii contractante,
multumim anticipat.
Răspuns (9 iun 2023, 10:18):
) Garanţia pentru ofertă prin transfer la contul autorităţii contractante, conform următoarelor date bancare:
Beneficiarul plăţii: Primaria Ialoveni
Denumirea Băncii: Trezoreria Centru
IBAN: MD63TRPCDR518410A00888AA
Cod bancar: TREZMD2X
cu nota “Pentru garanţia pentru ofertă la „procedura de achiziție publică nr. ____ din _______”
Data:
12 iun 2023, 10:33
Subiectul întrebării:
Caiet de sarcini. Poziția 13 DE09A
Întrebare:
Indicați din ce piatră este bordura și dimensiunea exactă?
Răspuns (12 iun 2023, 12:15):
bordura din beton cu deminsiunile conform caietului de sarcini.
Lucrari de amenajare a cailor de acces la gradinita de copii ,,Andries” din orasul Ialoveni
Data:
12 iun 2023, 16:31
Subiectul întrebării:
Caiet de sarcini pozitia 13
Întrebare:
Buna ziua in Pozitia 13 , Borduri din piatra pentru trotuare cu dimensiunile 100 x 30 x 25 cm nu se mai folosesc. Pentru trotuare se folosesc borduri din Beton cu marimile 100 x 30 x 15 cm.
Răspuns (15 iun 2023, 12:36):
Conform sibolurilor de norme si cod de resurse Borduri de piatra pentru trotuare, avind dimensiunile 30x25 cm, pe fundatie de beton dar totodată în context este specificat în paranteze B2 modelul de borduri care are demensiunele 100x30x15
Lucrari de amenajare a cailor de acces la gradinita de copii ,,Andries” din orasul Ialoveni
Data:
16 iun 2023, 13:30
Subiectul întrebării:
Toate documentele
Întrebare:
Buna ziua am verificat caietul de sarcini , DUAE si Anuntul de participare si nu am gasit nici o schimbare . S-a produs vro schimbare in aceste documente ?
Răspuns (16 iun 2023, 14:47):
Nu s-a produs nici o schimbarea.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK