1
Perioada de actualizare
de la 06.06.2023 14:33
până la 07.06.2023 17:00
2
Propunerea ofertelor
de la 07.06.2023 17:00
până la 12.06.2023 10:00
3
Licitaţie
13.06.2023 15:00
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 10 800 MDL
Perioada clarificărilor: 6 iun 2023, 14:33 - 7 iun 2023, 17:00
Perioada de depunere a ofertelor: 7 iun 2023, 17:00 - 12 iun 2023, 10:00
Începutul licitației: 13 iun 2023, 15:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Hârtie pentru fotocopiatoare și xerografică (hârtie A4)
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, mun. Chişinău, str. Al. Puşkin, nr. 22, et. 3
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Inga Bratețchi
Telefonul de contact
069390006
Datele achizitiei
Data publicării
6 iun 2023, 14:10
Data ultimilor modificări
6 iun 2023, 14:33
Valoarea estimată (fără TVA)
10 800 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
108 MDL
Achizitii.md ID
21081894
Tipul procedurii
Achiziții cu costuri mici
Criteriu de atribuire
Cel mai bun raport preț - calitate
Adresa de livrare
2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, mun. Chişinău, str. Al. Puşkin, nr. 22, et. 3
Durata contractului
14 iun 2023 14:33 - 29 dec 2023 14:33
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Hârtie pentru fotocopiatoare și xerografică (hârtie A4) conform caietului de sarcini CPV: 30100000-0 - Maşini, echipament şi accesorii de birou, cu excepţia computerelor, a imprimantelor şi a mobilierului
Cantitatea: 120.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
caiet de sarcini.signed.pdf caiet de sarcini.signed.pdf
Documentele la ofertă
caiet de sarcini
6.06.23 14:33
anunț de participare.signed.pdf anunț de participare.signed.pdf
tenderNotice
anunț de participare
6.06.23 14:33
anexe obligatorii.docx
Specificaţie tehnică
anexe obligatorii
6.06.23 14:33
Documentele lotului
caiet de sarcini.signed.pdf
caiet de sarcini
6.06.23 14:33
anunț de participare.signed.pdf
anunț de participare
6.06.23 14:33
anexe obligatorii.docx
anexe obligatorii
6.06.23 14:33

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Descalificați participanții ai căror prețuri sunt mai mici decît oferta învingătorului și indicați motivul descalificării.

2) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

RADOP-OPT SRL

Preţul ofertei: 8 340 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Oferta operatorului economic „Rădop-Opt” SRL s-a conformat cerințelor autorității contractante. Prețul propus pentru hârtia A4 este avantajos din punct de vedere economic.
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări