1
Perioada de actualizare
de la 31.05.2023 19:19
până la 11.06.2023 15:13
2
Propunerea ofertelor
de la 11.06.2023 15:13
până la 22.06.2023 15:13
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare

5
Contract

Statut Evaluare
Valoarea estimată fără TVA 10 200 000 MDL
Perioada clarificărilor: 31 mai 2023, 19:19 - 11 iun 2023, 15:13
Perioada de depunere a ofertelor: 11 iun 2023, 15:13 - 22 iun 2023, 15:13

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Lucrări de Securizare a perimetrului (îngrădirea/iluminarea exterioară), a Taberei Militare Permanente nr.136, Băcioi – Etapa 1
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD2021, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, şos.Hînceşti 84
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Mihail Turanin
Telefonul de contact
078681682
Datele achizitiei
Data publicării
31 mai 2023, 19:19
Data ultimilor modificări
9 iun 2023, 15:13
Achizitii.md ID
21081654
CPV
45340000-2 - Lucrări de instalare de garduri, de balustrade şi de dispozitive de siguranţă
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Documentele procedurii de achiziție
duae.doc
Criterii de eligibilitate
-
31.05.23 19:19
documentația standard omf nr.69_2021.docx
Documentele la ofertă
-
31.05.23 19:19
f 1b lista de lucrări desfășurată (desf) genral.doc
billOfQuantity
-
9.06.23 15:13
Data:
8 iun 2023, 13:46
Subiectul întrebării:
Caiet de sarcini
Întrebare:
Buna ziua. Compartimentul Arhitectura (marca SA) - Porti si portite poz 11 si 12 sint identice, precizati corectitudinea? Poz 14, 15 - stilpi metalici din teava patrata 100*1000*3 este corecta pozitia; la fel sint identice - precizati?
Răspuns (8 iun 2023, 14:18):
Bună ziua! Pozițiile menționate sunt corecte.
Data:
8 iun 2023, 14:24
Subiectul întrebării:
Caiet de sarcini
Întrebare:
Iluminatul electric exterior - poz 10 ... W 500 si poz 25 Lampa stradala proiector LED,100W clarificati va rog? Comutator automat, fotosenzor - necesita ceva caracteristici?
Răspuns (9 iun 2023, 15:18):
Formularul F1B ,,Lista de lucrări desfășurată” a fost atașată.
Data:
8 iun 2023, 17:55
Subiectul întrebării:
Caiet de sarcini
Întrebare:
In legatura cu faptul ca sint schimbari la norme si resurse - sint aplicative - rugam sa incarcati forma F1 desfasurata.
Răspuns (9 iun 2023, 15:18):
Formularul F1B ,,Lista de lucrări desfășurată” a fost atașată.
Data:
9 iun 2023, 15:11
Subiectul întrebării:
caiet de sarcini
Întrebare:
incarcati va rog formularul desfasurat
Răspuns (9 iun 2023, 15:18):
Formularul F1B ,,Lista de lucrări desfășurată” a fost atașată.
Data:
9 iun 2023, 16:37
Subiectul întrebării:
Procedura
Întrebare:
Buna ziua, Dvs cereti lichiditate generala de 200%. Reesind din aceasta cerinta, beneficiul la seviciile prestate anterior trebuie sa fie plus 100% , asa ceva este imposibil. Lichiditatea maxima solicitată ar putea sa fie 110-120%. Redactati va rog.
Răspuns (11 iun 2023, 14:56):
Potrivit pct.36, subpct.2 din Ordinul Ministrului finanțelor nr.69/2021 cu privire la aprobarea Documentației standard pentru realizarea achizițiilor publice de lucrări ,,Ofertantul urmează să dispună de un nivel minim de capacitate economică și/sau financiară și să prezinte informații/documente privind capacitatea economică și/sau financiară pentru a se califica conform cerinţelor de îndeplinire a contractului, lichiditate generală (active circulante/datorii curente) și nivelul minim de lichiditate (nu mai puțin de 100%)”. Totodată, conform pct.42 din Regulamentul privind achizițiile publice de lucrări, aprobat prin Hotărîrea Guvernului nr.638/2020 „Stabilirea cerințelor minime de calificare rămâne la altitudinea autorității contractante, aceasta având obligația de a ține cont de complexitatea, volumul, durata, valoarea și natura contractului de achiziție publică de lucrări ce urmează a fi încheiat”. În cazul dat, cerințele documentației de concurs au rezultat din statutul obiectului supus reparației.
Data:
9 iun 2023, 16:40
Subiectul întrebării:
anunt de participare
Întrebare:
Ce se subintelege prin Anexa 29 din pct.10 al anuntului de participare?
Răspuns (11 iun 2023, 15:00):
Memoriu tehnic – descrierea procesului tehnologic de executare a lucrărilor. Este necesar de completat formularul atașat în Documentația standard. După deschiderea ofertelor Conform prevederilor art.20 alin.(8), Legea nr. 131 din 03.07.2015, privind achiziţiile publice, ofertantul clasat pe primul loc va prezenta în termen de 3 zile lucrătoare, la solicitarea autorităţii contractante.
Data:
9 iun 2023, 16:44
Subiectul întrebării:
Anunt de participare
Întrebare:
Extras din contul curent bancar despre disponibilitatea de bani lichizi, sau certificate de linie de credit din ultimele 3 zile după deschiderea procedurii de achiziție- poate trebuie sa fie pina la deschiderea procedurii de achizitie? Daca nu am inteles corect atunci ajustati va rog.Multumim.
Răspuns (11 iun 2023, 15:04):
Se prezintă după deschiderea ofertelor, Conform prevederilor art.20 alin.(8), Legea nr. 131 din 03.07.2015, privind achiziţiile publice, ofertantul clasat pe primul loc va prezenta în termen de 3 zile lucrătoare, la solicitarea autorităţii contractante.
Data:
9 iun 2023, 16:49
Subiectul întrebării:
Lichiditate
Întrebare:
Conform pct. 12 din Anunțul de participare în care este indicat că se solicită ca lichiditatea sa fie 200%, vă comunicăm că în conformitate cu OMF69/2021, pct. 36, al.2) lichiditate generală (active circulante/datorii curente) și nivelul minim de lichiditate (nu mai puțin de 100%); Conform acestui fapt solicităm modificarea acestui punct în conformitate cu nivelul minim de lichiditate, pentru a respecta prevederile legale în conformitate cu Legea 131/2015, astfel în cît să fie asigurată concurenţa şi combaterea practicilor anticoncurențiale în domeniul achiziţiilor publice cît și faptul ca grupul de lucru are atribuția de a asigura participarea largă a operatorilor economici la procedurile de achiziţie publică.
Răspuns (11 iun 2023, 15:09):
Potrivit pct.36, subpct.2 din Ordinul Ministrului finanțelor nr.69/2021 cu privire la aprobarea Documentației standard pentru realizarea achizițiilor publice de lucrări ,,Ofertantul urmează să dispună de un nivel minim de capacitate economică și/sau financiară și să prezinte informații/documente privind capacitatea economică și/sau financiară pentru a se califica conform cerinţelor de îndeplinire a contractului, lichiditate generală (active circulante/datorii curente) și nivelul minim de lichiditate (nu mai puțin de 100%)”. Totodată, conform pct.42 din Regulamentul privind achizițiile publice de lucrări, aprobat prin Hotărîrea Guvernului nr.638/2020 „Stabilirea cerințelor minime de calificare rămâne la altitudinea autorității contractante, aceasta având obligația de a ține cont de complexitatea, volumul, durata, valoarea și natura contractului de achiziție publică de lucrări ce urmează a fi încheiat”. În cazul dat, cerințele documentației de concurs au rezultat din statutul obiectului supus reparației.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.