Selectaţi tipul procedurii
Achizițiе comercială
21081610
1
Perioada de actualizare
de la
31.05.2023 12:57
până la 01.06.2023 13:00
până la 01.06.2023 13:00
2
Propunerea ofertelor
de la
01.06.2023 13:00
până la 04.06.2023 13:00
până la 04.06.2023 13:00
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare
5
Contract
Statut
Evaluare
Valoarea estimată fără TVA
198 000 MDL
Perioada clarificărilor:
31 mai 2023, 12:57 - 1 iun 2023, 13:00
Perioada de depunere a ofertelor:
1 iun 2023, 13:00 - 4 iun 2023, 13:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Imposibil de abonat
în perioada Evaluare
Rechizite de birou conform necesitaților sediului Directiei Cultura și subdiviziunelor sale pentru anul 2023,Chișinău
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD 2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Bucuresti 68
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
31 mai 2023, 12:57
Data ultimilor modificări
31 mai 2023, 16:04
Achizitii.md ID
21081610
MTender ID
CPV
30190000-7 - Diverse maşini, echipamente şi accesorii de birou
Tipul procedurii
Achiziții cu costuri mici
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Documentele procedurii de achiziție
anunt_de_participare_bunuri rechizite_22_02_2022.pdf
anunt_de_participare_bunuri rechizite_22_02_2022.pdf
Documentele la ofertă
-
31.05.23 12:57
Data:
31 mai 2023, 16:04
Subiectul întrebării:
Доставка.
Întrebare:
Добрый день, подскажите пожалуйста доставка указана в течении 2 дней от запроса. Это в течении 2023 года? или всё количество сразу?
Răspuns (1 iun 2023, 12:35):
Livrarea integral după solicitare
Data:
31 mai 2023, 16:17
Subiectul întrebării:
Semne colorate
Întrebare:
Spuneti va rog, din hartie sau din plastic? ce marimea va trebuie? Ce inseamana 20/50/4?
Răspuns (1 iun 2023, 12:36):
Semne din plastic
Lățime 20 mm , lungime 50 mm , în set sunt 4 culori
Data:
31 mai 2023, 17:19
Subiectul întrebării:
Anuntul de participare / documentele solicitate
Întrebare:
Va rugam sa excludeti ca document obligatoriu garantia pentru oferta in valoare de 1% emisa de o banca comerciala, intrucat pana la depunerea ofertelor 04.06.23 nici o banca nu actieaza si pentru astfel de format de garantie F3.2 sunt necesare minim 2 -3 zile bancare sau indicati datele bancare pentru a efectua transfer a garantiei pentru oferta la contul de decontare a Directiei Cultura a Primariei mun.Chisinau. Fiind o achizitie prin contract de mica valoare se putea de exclus definitiv garantia de1% sau sa ne adresam la organismul competent de solutionare a contestatiilor.
Răspuns (1 iun 2023, 12:37):
Faceți transfer la cont:
Beneficiarul plăţii: Direcția Generală Cultură și Patrimoniu Cultural a Consiliului Municipal Chișinău
Denumirea Băncii: Ministerul finanțelor-Trezoreria de Stat.
Codul fiscal: 1007601010585
Contul de decontare; MD88TRPCDV518410A00778AA
Contul trezorerial:
Contul bancar: TREZMD2X
c)cu nota “Pentru setul documentelor de atribuire” sau “Pentru garanţia pentru ofertă la procedura de achiziție publică nr. din ”
Data:
1 iun 2023, 11:11
Subiectul întrebării:
Buna ziua. poz. 1
Întrebare:
Va trebuie 50 bucati sau seturi?
Răspuns (1 iun 2023, 12:38):
Seturi , cum este indicat în anunț
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK