1
Perioada de actualizare
de la 30.05.2023 10:20
până la 09.06.2023 12:00
2
Propunerea ofertelor
de la 09.06.2023 12:00
până la 19.06.2023 12:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 653 710,89 MDL
Perioada clarificărilor: 30 mai 2023, 10:20 - 9 iun 2023, 12:00
Perioada de depunere a ofertelor: 9 iun 2023, 12:00 - 19 iun 2023, 12:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Lucrări de reparație a sălii multifuncționale nr. 405 din Blocul de studii nr. 4 al USM, str. Alexei Mateevici 60, mun. Chișinău - conform documentației de atribuire.
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2009, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Alexe Mateevici 60
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Doina Cercel
Telefonul de contact
022241240
Datele achizitiei
Data publicării
30 mai 2023, 10:05
Data ultimilor modificări
31 mai 2023, 8:38
Valoarea estimată (fără TVA)
653 710,89 MDL
Achizitii.md ID
21081474
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2009, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Alexe Mateevici 60
Durata contractului
26 iun 2023 10:16 - 26 aug 2023 10:18
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lucrări de reparație a sălii multifuncționale nr. 405 din Blocul de studii nr. 4 al USM, str. Alexei Mateevici 60, mun. Chișinău. CPV: 45453000-7 - Lucrări de reparaţii generale şi de renovare
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
usm aula 425 deviz desfășurat.pdf usm aula 425 deviz desfășurat.pdf
Documentele la ofertă
Deviz desfășurat.
30.05.23 10:20
duae lucrări 145,405,425.docx
Documentele la ofertă
DUAE word
30.05.23 10:20
anunțul de participare 145,405,425.semnat.pdf anunțul de participare 145,405,425.semnat.pdf
Documentele la ofertă
Anunț de participare
30.05.23 10:20
usm aula 145 deviz desfășurat.pdf usm aula 145 deviz desfășurat.pdf
Documentele la ofertă
Deviz desfășurat.
30.05.23 10:20
declaratie_ro beneficiarii efectivi(1).doc
Documentele la ofertă
Declaratia privind beneficiarii efectivi.
30.05.23 10:20
documentatia standard_lucrări de reparatie145,405,425.docx
Documentele la ofertă
Documentația standard word
30.05.23 10:20
usm aula 405 deviz desfășurat.pdf usm aula 405 deviz desfășurat.pdf
Documentele la ofertă
Deviz desfășurat.
30.05.23 10:20
duae lucrări 145,405,425.semnat.pdf duae lucrări 145,405,425.semnat.pdf
Documentele la ofertă
DUAE PDF
30.05.23 10:20

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Sagitod-Grup S.R.L

Preţul ofertei: 421 837,03 MDL
Statut: Învingător
Motivul: A prezentat oferta cu cel mai mic preț și în conformitate cu documentația de atribuire.
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

P.V.CONST-SERVICE

Preţul ofertei: 453 495,58 MDL
Statut: în aşteptare
3
Denumirea participantului:

Fabianca

Preţul ofertei: 461 836,30 MDL
Statut: în aşteptare
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări