1
Perioada de actualizare
de la 29.05.2023 19:55
până la 08.06.2023 08:30
2
Propunerea ofertelor
de la 08.06.2023 08:30
până la 30.06.2023 08:30
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 2 925 MDL
Perioada clarificărilor: 29 mai 2023, 19:55 - 8 iun 2023, 8:30
Perioada de depunere a ofertelor: 8 iun 2023, 8:30 - 30 iun 2023, 8:30
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Lotul nr.48 Oua categoria A Clinica Vorniceni
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD 2025, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Str.Constantin Vîrnav 13
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Gabriela Lisenco
Telefonul de contact
022 572 213
Datele achizitiei
Data publicării
25 mai 2023, 17:06
Data ultimilor modificări
1 iun 2023, 16:55
Valoarea estimată (fără TVA)
2 925 MDL
Achizitii.md ID
21081236
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD 2025, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Str.Constantin Vîrnav 13
Durata contractului
1 iul 2023 00:00 - 31 dec 2023 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Oua dietetice categ.A conform HG. nr.1208 din 27.10.2008 Cu privire la aprobarea normei sanitare privind comercializarea ouălor pentru comsumul uman. Capitolul II categorii. greutatea de la 63-73 gr.L-mare,ouale de categoria A au marcajul vizibil cu codul tarii,indicativul raionului,codul centrului de marcare,data durabilitatii minimale , Capitolul III Marcarea ouălor,prevazuta la pct.16 al prezentei Norme sanitar- veterinare,se efectuează la locul de productie sau in primul centru de ambalare in care sint livrate ouăle.livrarea 2 ori in saptamina Marti -Vineri de la 09:00-12:00, in ambalaj CPV: 15800000-6 - Diverse produse alimentare
Cantitatea: 780.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
anunț de participare sem ii - trim iii.docx
Documentele la ofertă
-
29.05.23 19:55
duae_0.doc
Documentele la ofertă
-
29.05.23 19:55
ds_bunuri.docx
Documentele la ofertă
-
1.06.23 16:55

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

AMAGER-COM

Preţul ofertei: 2 925 MDL
Statut: în aşteptare
Istoria licitației
Vezi licitația
Contestație
Depune o contestație
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări