1
Perioada de actualizare
de la 25.05.2023 16:40
până la 30.05.2023 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 30.05.2023 10:00
până la 07.06.2023 10:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 149 751,18 MDL
Perioada clarificărilor: 25 mai 2023, 16:40 - 30 mai 2023, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 30 mai 2023, 10:00 - 7 iun 2023, 10:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Conform Caietului de sarcini, Anexei la Anunţul de participare și Formularului de deviz (Anexa nr. 23 la Documentația standard aprobată prin Ordinul
Ministrului Finanţelor nr. 69 din 7 mai 2021)
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Puskin, 42
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Viorica Botnari
Telefonul de contact
022 504831
Datele achizitiei
Data publicării
25 mai 2023, 16:33
Data ultimilor modificări
25 mai 2023, 16:40
Valoarea estimată (fără TVA)
149 751,18 MDL
Achizitii.md ID
21081235
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Puskin, 42
Durata contractului
12 iun 2023 16:38 - 31 dec 2023 16:38
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lucrări de montare a sistemului de cabluri structurate și a sistemului de alimentare cu energie electrică a echipamentului electric, electronic și digital pentru încăperile de la parterul imobilului situat în mun. Chișinău, str. A. Pușkin, nr. 42 (repetat) CPV: 45314320-0 - Instalare de cabluri de reţele informatice
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
propunere financiară.signed.pdf propunere financiară.signed.pdf
Documentele la ofertă
propunere financiară.signed.pdf
25.05.23 16:40
declaratie.doc
Documentele la ofertă
declaratie.doc
25.05.23 16:40
anexa la anunțul de participare.signed.pdf anexa la anunțul de participare.signed.pdf
Documentele la ofertă
anexa la anunțul de participare.signed.pdf
25.05.23 16:40
anexe la documentatia standard (lucrari).signed.pdf anexe la documentatia standard (lucrari).signed.pdf
Documentele la ofertă
anexe la documentatia standard (lucrari).signed.pdf
25.05.23 16:40
declaratie.signed.pdf declaratie.signed.pdf
Documentele la ofertă
declaratie.signed.pdf
25.05.23 16:40
anexa nr. 25 _revised.signed.pdf anexa nr. 25 _revised.signed.pdf
Documentele la ofertă
anexa nr. 25 _revised.signed.pdf
25.05.23 16:40
anunt de participare.signed.pdf anunt de participare.signed.pdf
Documentele la ofertă
anunt de participare.signed.pdf
25.05.23 16:40
duae.signed.pdf duae.signed.pdf
Documentele la ofertă
duae.signed.pdf
25.05.23 16:40
propunere financiară.docx
Documentele la ofertă
propunere financiară.docx
25.05.23 16:40
anexe la documentatia standard (lucrari).docx
Documentele la ofertă
anexe la documentatia standard (lucrari).docx
25.05.23 16:40
duae.docx
Documentele la ofertă
duae.docx
25.05.23 16:40

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Rapid Link SRL

Preţul ofertei: 179 184,18 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Conform deciziei
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Contestație
Depune o contestație
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări