1
Perioada de actualizare
de la 25.05.2023 14:50
până la 05.06.2023 11:00
2
Propunerea ofertelor
de la 05.06.2023 11:00
până la 19.06.2023 10:00
3
Licitaţie
20.06.2023 15:00
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 1 000 000 MDL
Perioada clarificărilor: 25 mai 2023, 14:50 - 5 iun 2023, 11:00
Perioada de depunere a ofertelor: 5 iun 2023, 11:00 - 19 iun 2023, 10:00
Începutul licitației: 20 iun 2023, 15:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Echipament tehnic de înregistrare video/audio a ședințelor Consiliului Superior al Procurorilor
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2001, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan cel Mare și Sfînt, 73
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Liliana Ardeleanu
Telefonul de contact
022828515
Datele achizitiei
Data publicării
25 mai 2023, 14:44
Data ultimilor modificări
25 mai 2023, 15:31
Valoarea estimată (fără TVA)
1 000 000 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
10 000 MDL
Achizitii.md ID
21081214
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2001, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan cel Mare și Sfînt, 73
Durata contractului
30 iun 2023 14:49 - 31 dec 2023 14:49
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Echipament tehnic de înregistrare video/audio a ședințelor Consiliului Superior al Procurorilor CPV: 30100000-0 - Maşini, echipament şi accesorii de birou, cu excepţia computerelor, a imprimantelor şi a mobilierului
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
duae.signed.pdf duae.signed.pdf
Documentele la ofertă
DUAE_pdf
25.05.23 14:50
documentatie standard__repetat.docx
Documentele la ofertă
DS-word
25.05.23 14:50
duae.doc
Documentele la ofertă
DUAE_word
25.05.23 14:50

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Genial Invest SRL

Preţul ofertei: 878 750 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Corespunde criteriilor și cerințelor de calificare
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări