1
Perioada de actualizare
de la 23.05.2023 13:25
până la 02.06.2023 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 02.06.2023 10:00
până la 08.06.2023 10:00
3
Licitaţie
de la 09.06.2023 13:00
până la 09.06.2023 14:23
4
Evaluare

5
Contract

Statut Evaluare
Valoarea estimată fără TVA 5 780 839,86 MDL
Perioada clarificărilor: 23 mai 2023, 13:25 - 2 iun 2023, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 2 iun 2023, 10:00 - 8 iun 2023, 10:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Achiziția centralizată a endoprotezelor conform necesităților beneficiarilor pentru anul 2023 (repetat)

Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2009, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, MD-2009, Republica Moldova, Chişinău str. Cosmescu 3
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Sergiu Balta
Telefonul de contact
+ 373 022 222 364
Datele achizitiei
Data publicării
23 mai 2023, 13:25
Data ultimilor modificări
26 mai 2023, 16:28
Achizitii.md ID
21080990
CPV
33100000-1 - Echipamente medicale
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Documentele procedurii de achiziție
model contract -.doc
Documentele la ofertă
-
23.05.23 13:25
ds_bunuri_servicii_omf_115_15_09_2021.docx
Documentele la ofertă
-
23.05.23 13:25
duae_ro_0 (1).doc
Documentele la ofertă
-
23.05.23 13:25
lista de distributie.xlsx
Documentele la ofertă
-
23.05.23 13:25
anunt de participare26.05.signed.pdf anunt de participare26.05.signed.pdf
Documentele la ofertă
-
26.05.23 16:28
formularele specificațiilor tehnice și de preț.xlsx
Documentele la ofertă
-
26.05.23 16:28
Lot nr. 4 Proteza de sold totala necimentata tip 1
Data:
25 mai 2023, 14:55
Subiectul întrebării:
Lotul 4 pozitia INSERT
Întrebare:
Indicati va rog specificatiile tehnice pentru INSERT.
Răspuns (31 mai 2023, 11:12):
specificația tehnică pentru lotul Lotul 4 poziția INSERT, a fost publicată la data de 26.05.2023. Mulțumim pentru clarificare.
Data:
25 mai 2023, 16:27
Subiectul întrebării:
LOTURI unde se solicita cerinta: Set de instrumente gratuit în folosință. - Va fi nou (neutilizat)
Întrebare:
De fiecare dată când este anunțată o licitație legată de endoproteze, clauza care se referă la furnizarea gratuită a instrumentelor pe durata contractului ridică semne de întrebare catre potentialii operatori economici. Costul unui set de instrumente nou poate varia între 20.000 și 30.000 EUR, în funcție de brand sau producător. Dacă luăm în considerare LOTUL 3 ( sublotul 3.7), pentru a dota spitalul cu setul de instrumente necesar, operatorul economic trebuie să investească din buzunarul propriu o suma care variaza de la 60 000 pina la 90 000 EUR. Luind in consideratie ca costul instrumentelor poate depasi suma de 30-40 procente din valoarea bugetului alocat pentru LOT, care prevad doar consumabile (endoproteze), apare un impediment financiar pentru noii potentialii ofertanti, ceia ce creeaza un precedent de monopolizare a pietii. Tinind cont ca un anumit agent economic a cistigat licitatia din anul precedent din considerente logistice instrumentele livrate odata cu consumabilele ramin in dotare pina la incheierea contractului intre vinzator si beneficiar. In cazul respectiv, cum se asigura spitalul cit si structurile guvernamentale ierarhic superioare ca la atribuirea unui nou contract cu acelas agent economic respectivul va asigura spitalul cu seturi de instrumente noi / neutilizate? Care sunt mechanizmele (sau masurile) care sunt intreprinse de CAPCS cu privier la asigurarea dotarii spitalului cu instrumente care nu au fost in folosinta la incheierea unui nou contract?
Răspuns (31 mai 2023, 11:36):
Cerința cu privire la prezentarea Set de instrumente va fi nou (neutilizat) se solicită la procedurile centralizate desfășurate de către CAPCS încă din anul 2020. 1. În partea ce ține de atribuirea unui nou contract cu același agent economic respectivul va asigura spitalul cu seturi de instrumente noi / neutilizate, menționă că ofertele vor fi examinate în strictă conformitate cu prevederile legislației și documentației de atribuire. Iar oferta care corespunde cerințelor tehnice, de calificare și selecție, precum și criteriului de atribuire stabilit va fi desemnată câștigătoare. 2. De buna credință de îndeplinire a contractului este operatorul economic câștigător, iar în cazul executării neconforme a contractului de achiziție publică, beneficiarul responsabil de a informa CAPCS.
Data:
26 mai 2023, 15:29
Subiectul întrebării:
Lotul 2 și 7
Întrebare:
Buna ziua va rugam sa explicati necesitatea divizării loturilor 2 și 7 sau poate s-a produs o eroare fiind loturi identice
Răspuns (31 mai 2023, 11:15):
S-a produs o eroare, dar din motive tehnice, loturile nu pot fi comasate. Mulțumim pentru clarificare.
Data:
31 mai 2023, 11:20
Subiectul întrebării:
Lotul 2 si 7
Întrebare:
Buna ziua sa intelegem ca este nevoie de cantitatea totala la aceste doua loturi unica diferenta este lista de distributie Multumim
Răspuns (31 mai 2023, 11:37):
da, este necesara cantitatea totală de proteze.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.