1
Perioada de actualizare
de la 23.05.2023 09:30
până la 02.06.2023 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 02.06.2023 10:00
până la 12.06.2023 10:00
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare

5
Contract

Statut Evaluare
Valoarea estimată fără TVA 4 868 833 MDL
Perioada clarificărilor: 23 mai 2023, 9:30 - 2 iun 2023, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 2 iun 2023, 10:00 - 12 iun 2023, 10:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Conserve din carne înăbușită de porc și de vită

Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Columna, 118/1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Cătălina Cojuhari
Telefonul de contact
022-22-80-81
Datele achizitiei
Data publicării
23 mai 2023, 9:30
Data ultimilor modificări
25 mai 2023, 10:29
Achizitii.md ID
21080943
CPV
15100000-9 - Produse de origine animală, carne şi produse din carne
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Documentele procedurii de achiziție
duae.doc
Documentele la ofertă
-pentru completare de către ofertant
23.05.23 09:30
documentatie standart.docx
Documentele la ofertă
-pentru completare de către ofertant
25.05.23 10:29
anunt de participare conserve de carne.semnat actualizat.pdf anunt de participare conserve de carne.semnat actualizat.pdf
Documentele la ofertă
- semnat electronic de către autoritatea contractantă
25.05.23 10:29
specificație conserve carne2023.docx
Documentele la ofertă
-Specificarea tehnică deplină solicitată, Standarde de referință
25.05.23 10:29
Data:
23 mai 2023, 13:24
Subiectul întrebării:
Cu condiția de păstrare îndelungată, multianuală (în bază de contract, contra plată) și împrospătare simultană a conservelor de către ofertantul câștigător;
Întrebare:
Buna ziua! concretizati ( păstrare îndelungată ),ce aveti invedere? Indicati perioada dorita (zile,luni...),cit va dura?
Răspuns (23 mai 2023, 14:14):
păstrarea îndelungată presupune - păstrare pe un termen nedeterminat (1-20 și mai mulți ani) în dependență de situațiile excepționale sau de urgență ce pot interveni în viitor.
Data:
23 mai 2023, 14:30
Subiectul întrebării:
Buna ziua. Rugam concretizați și modificați cerințele conform Lege în vigoare al R.M. deoarece sunt greșeli la cerințele D-ră!
Întrebare:
2. Se abrogă: 1) Hotărârea Guvernului nr. 883/2006 cu privire la unele măsuri de protecție a consumatorilor (Monitorul Oficial al Republicii Moldova, 2006, nr. 131-133, art. 966), cu modificările ulterioare; 2) Hotărârea Guvernului nr. 720/2007 cu privire la aprobarea Reglementării tehnice „Produse din carne” (Monitorul Oficial al Republicii Moldova, 2007, nr. 103-106, art. 820), cu modificările ulterioare. https://www.legis.md/cautare/getResults?doc_id=130444&lang=ro#
Răspuns (23 mai 2023, 15:42):
Cerințele vor fi revizuite și după caz substituite.
Data:
23 mai 2023, 14:50
Subiectul întrebării:
Păstrare pe un termen nedeterminat (1-20 și mai mulți ani)
Întrebare:
Cum poate fi pastrare pe un termen nedeterminat ?Cin este indicat termenul de valabilitate a contractului: 31.12.2023. Respactiv termenul de pastrare a produsului,va corespunde cu valabilitate a contractului!
Răspuns (23 mai 2023, 15:22):
Păstrarea se va efectua în baza altui contract care se va actualiza anual, la expirarea anului calendaristic.
Data:
23 mai 2023, 15:02
Subiectul întrebării:
Pastrarea nedeterminata 1-20 ani
Întrebare:
Solicitarea d-ra in specificatia tehnica: data fabricării nu mai mare de 3 (trei) luni la data livrării; Termen de valabilitate nu mai puțin de 3 (trei) ani. Reesa ,ca termenul nedeterminat va aduce la expirarea produselor
Răspuns (23 mai 2023, 15:31):
Produsele urmează a fi împrospătate simultan (Vezi Legea 104 din 2020 cu privire la rezervele de stat si de mobilizare) de către ofertant (depozitar) în baza contractului de păstrare cu 1/3 înainte de expirarea termenului de valabilitate a lor. Exemplu: dacă termenul de valabilitate este de 3 ani, atunci ofertantul (depozitarul) va împrospăta simultan produsele cu un an înainte de a expira termenul de valabilitate a acestora.
Data:
24 mai 2023, 12:33
Subiectul întrebării:
Vă rugăm concretizați conform Legislației în vigoare termen de păstarare conforn Anexa nr. 26 art. 3. (Durata acordului-cadru)- ani și luni!
Întrebare:
Deasemenea explicați termen Contractului conform Anexa nr. 24 - din Anunț semnat de 22.05.2023 cu art. 13. Termenul de valabilitate a contractului: 31.12.2023. Cum puteți cereți 1-20 de ani pastrării- în baza acordului? Și p-ru ce faceț un nou tender dacă în fiecare an este una noua procedura?
Răspuns (24 mai 2023, 15:21):
prin procedura data, Autoritatea contractantă achiziționează bunurile în bază de contract, care va fi valabil pînă la 31.12.2023 . Concomitent cu achiziționarea bunurilor, autoritatea contractantă achiziționează și servicii de păstrarea multianuală în baza altui contract (păstrare contraplată) a bunurilor achiziționate. Astfel ofertantul devine depozitar în baza contractului de păstrare odată cu livrarea bunurilor. Pentru mai multe informații apelați persoana de contact al autoritățiii
Data:
25 mai 2023, 12:02
Subiectul întrebării:
Răspuns (23 mai 2023, 15:42): Cerințele vor fi revizuite și după caz substituite.
Întrebare:
Buna ziua Va rugam revizuiti Cerințele.
Răspuns (25 mai 2023, 13:54):
Au fost revizuite
Data:
25 mai 2023, 14:58
Subiectul întrebării:
Răspuns (24 mai 2023, 15:21): prin procedura data, Autoritatea contractantă achiziționează bunurile în bază de contract, care va fi valabil pînă la 31.12.2023 . Concomitent cu achiziționarea bunurilor, autoritatea contractantă achiziționează și servicii de păstrarea multianuală în baza altui contract (păstrare contraplată) a bunurilor achiziționate. Astfel ofertantul devine depozitar în baza contractului de păstrare odată cu livrarea bunurilor.
Întrebare:
Vă rugăm concretizați termen de păstarare conforn Anexa nr. 26 art. 3. (Durata acordului-cadru)- ani și luni!
Răspuns (25 mai 2023, 15:51):
Autoritatea contractantă nu va încheia Acord-cadru la prezenta procedura de achiziție, însă pentru mai multe consultări referitor la completarea documentelor, apelați la nr. de tel 022 820 729.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.