32. Varza
până la 02.06.2023 09:00
până la 14.06.2023 09:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
-
2. ds_produse alimentare cantina-bufet semestrul ii - 2023.docx
ID: 45adc877-ece4-4523-abab-f9ce0d9358f7
Criterii de evaluare
-
2. ds_produse alimentare cantina-bufet semestrul ii - 2023.docx
ID: 45adc877-ece4-4523-abab-f9ce0d9358f7
Criterii de evaluare
-
2. ds_produse alimentare cantina-bufet semestrul ii - 2023.docx
ID: 45adc877-ece4-4523-abab-f9ce0d9358f7
Criterii de evaluare
-
1. anunt de participare.pdf
1. anunt de participare.pdf
ID: 3d1bf274-47f7-4ebc-963a-567f8bc226b7
tenderNotice
-
1. anunt de participare.docx
ID: 3d1bf274-47f7-4ebc-963a-567f8bc226b7
tenderNotice
-
1. anunt de participare.docx
ID: 3d1bf274-47f7-4ebc-963a-567f8bc226b7
tenderNotice
Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.
Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:
1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.
2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.
3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.
SRL Nobil Prest
SRL BAGUETTE
Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".