Achiziţie publică
21080633
Căldare din plastic cu teu plat din plastic în set. Teul 45x15cm, înălțime ajustabilă, microfibră, buzunare, căldarea minim 8 L
1
Perioada de actualizare
de la 17.05.2023 15:41
până la 22.05.2023 10:00
până la 22.05.2023 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 22.05.2023 10:00
până la 25.05.2023 10:00
până la 25.05.2023 10:00
3
Licitaţie
26.05.2023 13:00
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut
Activ
Valoarea estimată fără TVA
4 166,67 MDL
Perioada clarificărilor:
17 mai 2023, 15:41 - 22 mai 2023, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor:
22 mai 2023, 10:00 - 25 mai 2023, 10:00
Începutul licitației:
26 mai 2023, 13:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Conform cerințelor din anunțul de participare
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan cel Mare și Sfânt 166
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
17 mai 2023, 15:35
Data ultimilor modificări
17 mai 2023, 15:41
Valoarea estimată (fără TVA)
4 166,67 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
41,67 MDL
Achizitii.md ID
21080633
MTender ID
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (bunuri)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan cel Mare și Sfânt 166
Durata contractului
1 iul 2023 03:00 - 1 aug 2023 03:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Căldare din plastic cu teu plat din plastic în set. Teul 45x15cm, înălțime ajustabilă, microfibră, buzunare, căldarea minim 8 L
CPV: 39700000-9 - Aparate de uz casnic
Cantitatea: 20.0
Unități de măsură: Bucata
Setările abonării sunt salvate.
Rețineți, puteți întotdeauna să vă întoarceți în secțiunea Abonări și să faceți modificări în frecvența primirii scrisorilor, să ștergeți sau să adăugați categorii și cumpărători.
Вы уже подписаны на данный CPV код
Documentele procedurii de achiziție
documentatia standard mărfuri de uz casnic și gospodăresc.docx
Documentele la ofertă
-
17.05.23 15:41
Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.
Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:
1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.
2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.
3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.
Calificarea participanţilor
№
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:
Eleamag SRL
Preţul ofertei:
5 300 MDL
Statut:
Anulat
Oferta nu corespunde documentației de atribuire
21.06.23 16:02
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări
Document semnat cu succes
OK