Selectaţi tipul procedurii
1
Perioada de actualizare
de la
12.05.2023 18:22
până la 25.05.2023 10:00
până la 25.05.2023 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la
25.05.2023 10:00
până la 07.06.2023 10:00
până la 07.06.2023 10:00
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare
5
Contract
Statut
Evaluare
Valoarea estimată fără TVA
4 506 433,33 MDL
Perioada clarificărilor:
12 mai 2023, 18:22 - 25 mai 2023, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor:
25 mai 2023, 10:00 - 7 iun 2023, 10:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Imposibil de abonat
în perioada Evaluare
Lucrări de reparații la Casa de Cultură s.Țînțăreni, r-nul Anenii Noi
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
6538, MOLDOVA, Anenii Noi, s.Ţînţăreni (r-l Anenii Noi), Stefan cel Mare 3
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
12 mai 2023, 18:22
Data ultimilor modificări
17 mai 2023, 14:46
Achizitii.md ID
21080305
MTender ID
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Lotul nr. 1 - Lucrări de reparații la Casa de Cultură s.Țînțăreni, r-nul Anenii Noi
Buget: 4506433.33 MDL
Activ
Documentele procedurii de achiziție
caiet de sarcini f1 casa de cultura reparatie capitala.signed.pdf
caiet de sarcini f1 casa de cultura reparatie capitala.signed.pdf
Documentele la ofertă
-
12.05.23 18:22
raport de verificare reparatie casa de cultura.signed.pdf
raport de verificare reparatie casa de cultura.signed.pdf
Documentele la ofertă
-
12.05.23 18:22
duae - modificat.signed.pdf
duae - modificat.signed.pdf
Istoricul documentului
-
duae - modificat.signed.pdf
duae - modificat.signed.pdf
ID: 0e1e6c5b-c018-49a3-bd33-a48aef8b58a8
Documentele la ofertă
-
duae.signed.pdf
duae.signed.pdf
ID: 0e1e6c5b-c018-49a3-bd33-a48aef8b58a8
Documentele la ofertă
Documentele la ofertă
-
17.05.23 14:46
anunț de participare - modificat.signed.pdf
anunț de participare - modificat.signed.pdf
Istoricul documentului
-
anunț de participare - modificat.signed.pdf
anunț de participare - modificat.signed.pdf
ID: 16a3bd32-879c-46a0-9814-1468acc861e9
Documentele la ofertă
-
anunț de participare.signed.pdf
anunț de participare.signed.pdf
ID: 16a3bd32-879c-46a0-9814-1468acc861e9
Documentele la ofertă
Documentele la ofertă
-
17.05.23 14:46
documentația stantard - modificat.signed.pdf
documentația stantard - modificat.signed.pdf
Istoricul documentului
-
documentația stantard - modificat.signed.pdf
documentația stantard - modificat.signed.pdf
ID: 7221c363-67d4-44e7-87bf-880ccbff2f9d
Documentele la ofertă
-
documentația stantard.signed.pdf
documentația stantard.signed.pdf
ID: 7221c363-67d4-44e7-87bf-880ccbff2f9d
Documentele la ofertă
Documentele la ofertă
-
17.05.23 14:46
Data:
15 mai 2023, 13:57
Subiectul întrebării:
Declaratie de responsabilitate
Întrebare:
Se depune la momentul depunerii ofertei sau de ofertantul desemnat cistigator?
Răspuns (16 mai 2023, 18:27):
Declarațiea de responsabilitate depusă în formă liberă se depune potrivit condițiilor Compartimentului II (Potrivit art.20 alin.8 din Legea 131/2015, la solicitarea autorității contractante, în termen de 3 zile, în mod obligatoriu ofertanții vor transmite la adresa de e-mail: primtintareni@yahoo.com, toate documentele justificative prin care să demonstreze îndeplinirea tuturor criteriilor de calificare și selecție, în conformitate cu informațiile cuprinse în DUAE) al p.16 al Anunțului de participare
Data:
15 mai 2023, 15:10
Subiectul întrebării:
ISO 45001
Întrebare:
Din ce considerent sa inclus certificatul ISO 45001? Solicitam excluderea acestui punc pe baza legislatiei RM si deciziei ANSC. Va transmitem o sectiune din aceasta decizie. Subsecvent, cu referire la art. 73 din Legea nr. 131/2015 citat de către autoritatea contractantă, se reține că acesta reglementează „Condițiile speciale de executare a contractului de achiziții publice”, care sunt stabilite de către autoritatea contractantă în anunțul de participare și urmează a fi implementate pe parcursul derulării/executării contractului de achiziție atribuit în scopul asigurării îndeplinirii obiectivelor stabilite de norma prenotată, iar având în vedere faptul că standardul ISO 45001:2018 reflectă modul de organizare a operatorului economic, respectiv sistemul de management implementat, în partea ce ține de domeniul sănătății și securității ocupaționale, acesta nu reprezintă o condiție de executare a contractului de achiziții publice. Astfel, Agenția apreciază faptul că autoritatea contractantă eronat a identificat, reieșind din prevederile enunțate mai sus, condițiile speciale care țin de executarea viitorului contract de achiziții publice, care ar determina în consecință „îmbunătățirea condițiilor de muncă și securitatea muncii”. În context, este de menționat că Agenția nu pune la îndoială necesitatea executării lucrărilor care constituie obiectul procedurii de achiziție publică litigante de către ofertanți calificați, cât și impunerea unor condiții speciale de executare a acestora, având în vedere regulile impuse în acest sens de către organizațiile de profil, fapt menționat în cadrul ședinței deschise pentru examinarea contestației, însă aceste cerințe/condiții urmează a fi stabilite prin prisma prevederilor legislației din domeniul achizițiilor publice, în măsura în care standardul contestat nu reprezintă un act permisiv care urmează a fi implementat/deținut în mod obligatoriu de către operatorii economici.
Răspuns (17 mai 2023, 14:48):
Documentele de licitație au fost modificate din alte motive decât cele invocate in solicitare.
Data:
16 mai 2023, 16:00
Subiectul întrebării:
Garantie pentru oferta
Întrebare:
Buna ziua, va rugam sa publicati rechizitele bancare
in vederea perfectarii garantiei prin transfer la contul autoritatii contractante,
multumim anticipat.
Răspuns (16 mai 2023, 18:30):
Primăria com. Țînțăreni, r-nul Anenii Noi
1007601009037
MD-6538, Republica Moldova, r-nul. Anenii Noi, com. Ţînţăreni, str. Ștefan cel Mare 3
MD32TRPCEB518410B00764AA
Data:
23 mai 2023, 15:07
Subiectul întrebării:
ISO
Întrebare:
Buna ziua, vreau sa informez ambele parti, chiar daca se contesta acest fapt ca se cere ISO-urile , castig de cauza se da partii contractante , deaorece nu se incalca nici un articol din LEGEA Nr. 131 din 03-07-2015privind achiziţiile publice.
Răspuns (24 mai 2023, 07:25):
Va mulțumim pentru informare.
Data:
23 mai 2023, 18:37
Subiectul întrebării:
Referitor la cerința de la pct. 16 Compartiment II subpct. 14 din Anunțul de participare.
Întrebare:
Rugăm să veniți cu explicații și clarificări referitor la cerința de la pct. 16 Compartiment II subpct. 14 din Anunțul de participare. Solicitarea vine în contextul în care Agenția pentru Supraveghere Tehnică nu are în competențele sale, aplicarea a careva ștampile pe așa documente cum ar fi „Manualul calității”, dacă susțineți contrariul, vă rugăm să faceți trimiteri expres la acte normative ce descriu/reglementează această situație. Totodată, solicităm să explicați, care este legătura dintre cerința menționată mai sus, și descrierile de la pct. 41 -44 din documentația standard. Explicați cum veți aprecia corespunderea ofertei cu această cerință, prin prisma prevederilor de la pct-le nominalizate.
Răspuns (24 mai 2023, 07:25):
Companiile care dețin Manualul Calității avizat de AST și valabil îl vor prezenta pentru calificare la licitația publica. Iar, operatorii economici care nu dețin Manualul Calității vor prezenta conform art. 41-44 din documentația standard oricare certificate pe care le dețin. Toate certificatele conform art. 41-44 vor fi acceptate de către autoritatea contractanta.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK