1
Perioada de actualizare
de la 12.05.2023 09:17
până la 17.05.2023 09:00
2
Propunerea ofertelor
de la 17.05.2023 09:00
până la 24.05.2023 10:00
3
Licitaţie
25.05.2023 14:14
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 37 600 MDL
Perioada clarificărilor: 12 mai 2023, 9:17 - 17 mai 2023, 9:00
Perioada de depunere a ofertelor: 17 mai 2023, 9:00 - 24 mai 2023, 10:00
Începutul licitației: 25 mai 2023, 14:14

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Lot 5 Servicii de deservire tehnică și reparație a mijloacelor de transport, cu piese de schimb ale CSP Comrat
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD- 2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Asachi Gh., 67A
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Chiper Natalia
Telefonul de contact
022574519
Datele achizitiei
Data publicării
12 mai 2023, 8:23
Data ultimilor modificări
12 mai 2023, 9:17
Valoarea estimată (fără TVA)
37 600 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
376 MDL
Achizitii.md ID
21080213
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (servicii)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD- 2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Asachi Gh., 67A
Durata contractului
26 mai 2023 08:00 - 31 dec 2023 08:45
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lot 5 Servicii de deservire tehnică și reparație a mijloacelor de transport, cu piese de schimb ale CSP Comrat CPV: 50100000-6 - Servicii de reparare şi de întreţinere a vehiculelor şi a echipamentelor aferente şi servicii conexe
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Complet
Documentele procedurii de achiziție
duae.doc
Documentele la ofertă
-
12.05.23 09:17
ds_bunuri_servicii_omf.docx
Documentele la ofertă
-
12.05.23 09:17
anunt de participare servicii reparatie auto.docx
Documentele la ofertă
-
12.05.23 09:17
caiet sarcini reparatie transport 2023.xlsx
Documentele la ofertă
-
12.05.23 09:17

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

PlatGrup

Preţul ofertei: 37 600 MDL
Statut: În considerare
Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări