1
Perioada de actualizare
de la 12.05.2023 00:10
până la 17.05.2023 09:00
2
Propunerea ofertelor
de la 17.05.2023 09:00
până la 22.05.2023 17:00
3
Licitaţie
de la 23.05.2023 14:37
până la 23.05.2023 14:46
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 142 000 MDL
Perioada clarificărilor: 12 mai 2023, 0:10 - 17 mai 2023, 9:00
Perioada de depunere a ofertelor: 17 mai 2023, 9:00 - 22 mai 2023, 17:00
Începutul licitației: 23 mai 2023, 14:37

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Lot 3: Umplutura Frutigel Coacăză Neagră
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2032, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Sarmizegetusa, 30
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Olga Popov
Telefonul de contact
069270708
Datele achizitiei
Data publicării
11 mai 2023, 21:39
Data ultimilor modificări
12 mai 2023, 0:10
Valoarea estimată (fără TVA)
142 000 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
1 420 MDL
Achizitii.md ID
21080206
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (bunuri)
Criteriu de atribuire
Cel mai bun raport preț - calitate
Adresa de livrare
MD-2032, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Sarmizegetusa, 30
Durata contractului
29 mai 2023 08:00 - 30 oct 2023 00:10
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lot 3: Umplutura Frutigel Coacăză Neagră CPV: 15800000-6 - Diverse produse alimentare
Cantitatea: 3000.0
Unități de măsură: Kilogram
Documentele procedurii de achiziție
formular oferta. umpluturi de fructe.docx
Criterii de eligibilitate
Oferta economica confirmata prin aplicarea semnăturii electronice și/sau semnată și ștampilată de către ofertant
12.05.23 00:10
specificatia tehnica. umpluturi de fructe.docx
Specificaţie tehnică
Specificatia tehnica confirmata prin aplicarea semnăturii electronice și/sau semnată și ștampilată de către ofertant
12.05.23 00:10
anunt de participare_umpluturi de fructe.signed.pdf anunt de participare_umpluturi de fructe.signed.pdf
tenderNotice
Anuntul de participare ce contine conditiile de participare si atribuire a contractului
12.05.23 00:10

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Cedrus Com

Preţul ofertei: 150 000 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Oferta corespunde
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

Compania Brutarilor

Preţul ofertei: 159 000 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări