1
Perioada de actualizare
de la 11.05.2023 23:59
până la 16.05.2023 16:00
2
Propunerea ofertelor
de la 16.05.2023 16:00
până la 22.05.2023 17:00
3
Licitaţie
23.05.2023 15:37
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 185 000 MDL
Perioada clarificărilor: 11 mai 2023, 23:59 - 16 mai 2023, 16:00
Perioada de depunere a ofertelor: 16 mai 2023, 16:00 - 22 mai 2023, 17:00
Începutul licitației: 23 mai 2023, 15:37

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Lot 3: Făină de ovăz
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2032, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Sarmizegetusa, 30
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Olga Popov
Telefonul de contact
069270708
Datele achizitiei
Data publicării
11 mai 2023, 21:33
Data ultimilor modificări
11 mai 2023, 23:59
Valoarea estimată (fără TVA)
185 000 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
1 110 MDL
Achizitii.md ID
21080202
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (bunuri)
Criteriu de atribuire
Cel mai bun raport preț - calitate
Adresa de livrare
MD-2032, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Sarmizegetusa, 30
Durata contractului
29 mai 2023 18:00 - 30 iul 2023 23:59
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lot 3: Făină de ovăz CPV: 15600000-4 - Produse de morărit, amidon şi produse amilacee
Cantitatea: 15000.0
Unități de măsură: Kilogram
Documentele procedurii de achiziție
anunt de participare_faina in asortiment.signed.pdf anunt de participare_faina in asortiment.signed.pdf
tenderNotice
Anuntul de participare ce contine conditiile de participare si atribuire a contractului
11.05.23 23:59
formular oferta. faina in asortiment.docx
Criterii de eligibilitate
Oferta economica confirmata prin aplicarea semnăturii electronice și/sau semnată și ștampilată de către ofertant
11.05.23 23:59
specificatia tehnica. faina in asortiment.docx
Specificaţie tehnică
Specificatia tehnica confirmata prin aplicarea semnăturii electronice și/sau semnată și ștampilată de către ofertant
11.05.23 23:59

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Iurici

Preţul ofertei: 172 500 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Oferta nu corespunde documentației de atribuire
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări