1
Perioada de actualizare
de la 03.05.2023 09:36
până la 04.05.2023 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 04.05.2023 10:00
până la 11.05.2023 10:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 15 000 MDL
Perioada clarificărilor: 3 mai 2023, 9:36 - 4 mai 2023, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 4 mai 2023, 10:00 - 11 mai 2023, 10:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Plic format DL, 110x220 mm, 80 gr/m2, alb, cu fereastră 45x90 mm în partea dreaptă - 9000 buc.
Plic format DL, 110x220 mm, 80 gr/m,2 alb, fără fereastră - 2000 buc.
Plic C/4, 229x324 mm, 90 gr/m2, kraft sili, deschidere pe latura mică 1500 buc.
Plic C/4, 229x324 mm, 120 gr/m2, kraft sili cu burduf, deschidere pe latua mică - 500 buc.
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2024, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Str. Andrei Doga, 24/1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Vadim Ursu
Telefonul de contact
022400642
Datele achizitiei
Data publicării
3 mai 2023, 9:31
Data ultimilor modificări
3 mai 2023, 9:36
Valoarea estimată (fără TVA)
15 000 MDL
Achizitii.md ID
21079714
Tipul procedurii
Achiziții cu costuri mici
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2024, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Str. Andrei Doga, 24/1
Durata contractului
15 mai 2023 09:34 - 30 dec 2023 09:34
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Plicuri CPV: 30199200-2 - Plicuri, cărţi poştale şi cărţi poştale neilustrate
Cantitatea: 13000.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
Documentele lotului
Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

RADOP-OPT SRL

Preţul ofertei: 5 900 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Până la termenul limită – data 11.05.2023, ora 10:00 au depus oferte 3 (trei) ofertanți: - ”RADOP-OPT” S.R.L. cu propunerea financiară în sumă de 5900,00 lei fără TVA; - F.P.C. ”TEHELAN” S.R.L. cu propunerea financiară în sumă de 7066,67 lei fără TVA; - ”GVP MOLDOVA” S.R.L. cu propunerea financiară în sumă de 15000,00 lei fără TVA. Urmare examinării și evaluării ofertelor prezentate, s-au constatat următoarele: Cu referire la propunerile financiare prezentate, Grupul de lucru constată că acestea se încadrează în valoarea estimată planificată a achiziției (s-au planificat mijloace financiare pentru achiziția dată în sumă de 15000,00 lei fără TVA). Ofertele prezentate de operatorii economici ”RADOP-OPT” S.R.L. și ”GVP MOLDOVA” S.R.L. corespund tuturor cerințelor de calificare, specificațiile tehnice corespund, toate documentele solicitate au fost prezentate. Privitor la oferta prezentată de F.P.C. ”TEHELAN” S.R.L., aceasta corespunde, totodată, Grupul de lucru relevă următoarele abateri neînsemnate: - poziția ”Plic format DL, dimensiunea 110x220 mm, hârtie albă 80 gr/m2, cu fereastră 45x90 mm în partea dreaptă, fond de protecție, deschidere pe latura mare, lipire siliconică”, ofertantul F.P.C. ”TEHELAN” S.R.L propune fereastră cu dimensiunile de 45x100 mm, ceea ce nu corespunde specificațiilor solicitate de AGEPI (45x90 mm). - poziția ”Plic C/4, dimensiunea 229x324 mm, hârtie kraft 120 gr/m2, cu burduf, deschidere pe latura mică, lipire siliconică, cafeniu” nu corespunde specificațiilor solicitate de AGEPI. Astfel, s-a solicitat dimensiunea 229x324 mm și densitatea hârtiei de 120 gr/m2, iar ofertantul F.P.C. ”TEHELAN” S.R.L propune dimensiunea 240x320 mm și o densitate a hârtiei de 110 gr/m2. În conformitate cu art. 69 alin. (2) al Legii nr. 131/2015 privind achizițiile publice, urmare examinării și evaluării ofertelor prezentate în cadrul procedurii de achiziții de valoare mică privind achiziționarea Plicurilor, cod CPV 30199200-2, lansat prin SIA RSAP MTender, platforma achizitii.md, cu nr. ID ocds-b3wdp1-MD-1683095474737 din 03.05.2023, Grupul de lucru în domeniul achizițiilor publice în cadrul AGEPI, în baza criteriului de evaluare aplicat pentru adjudecarea contractului - prețul cel mai scăzut și corespunderea specificațiilor tehnice, a decis atribuirea contractului de achiziție publică de valoare mică operatorului economic ”RADOP-OPT” S.R.L. în sumă de 5900,00 lei fără TVA/7080,00 lei cu TVA.
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

F.P.C. TEHELAN S.R.L.

Preţul ofertei: 7 066,67 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
3
Denumirea participantului:

GVP MOLDOVA

Preţul ofertei: 15 000 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Contestație
Depune o contestație
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări