1
Perioada de actualizare
de la 02.05.2023 15:59
până la 13.05.2023 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 13.05.2023 10:00
până la 23.05.2023 10:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 4 900 000 MDL
Perioada clarificărilor: 2 mai 2023, 15:59 - 13 mai 2023, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 13 mai 2023, 10:00 - 23 mai 2023, 10:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Lucrări de reparație a drumului L253 Calugar-Mustața-G61 prin executarea săpăturilor mecanizate la rigole, lucrări de îmbrăcăminte de beton asfaltic xu asternere mecanică, consolidarea acostamentelor , lucrări conform caietului de sarcini, anexat la procedura de achiziție.
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD 5902, MOLDOVA, Făleşti, or.Făleşti, str.Ștefan cel Mare, 50
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Prodan Alexandr
Telefonul de contact
+37325922915
Datele achizitiei
Data publicării
2 mai 2023, 14:09
Data ultimilor modificări
4 mai 2023, 17:26
Valoarea estimată (fără TVA)
4 900 000 MDL
Achizitii.md ID
21079641
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD 5902, MOLDOVA, Făleşti, or.Făleşti, str.Ștefan cel Mare, 50
Durata contractului
25 mai 2023 15:59 - 31 dec 2023 15:59
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lucrări de reparație a drumului L253 Calugar-Mustața-G61 prin executarea săpăturilor mecanizate la rigole, lucrări de îmbrăcăminte de beton asfaltic xu asternere mecanică, consolidarea acostamentelor , lucrări conform caietului de sarcini, anexat la procedura de achiziție. CPV: 45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
duae_ro_0.doc
Documentele la ofertă
Formularul Standart al Documentului Unic de Achizitie European
2.05.23 15:59
declaratie_ro.doc
Documentele la ofertă
Model de declaratie privind confirmarea identității beneficiarilor efectivi
2.05.23 15:59
documentatia standart pentru lucrari.docx
Documentele la ofertă
documentatia standart pentru achizitiile de lucrari
2.05.23 15:59
caiet de sarcini_borderou de lucrari.pdf caiet de sarcini_borderou de lucrari.pdf
Specificaţie tehnică
Lista cu cantitati de lucrari
2.05.23 15:59
anunt de participare.pdf anunt de participare.pdf
tenderNotice
anunt/invitatie de participare
2.05.23 15:59

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

D&CC Capital

Preţul ofertei: 4 167 667,87 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Conform deciziei grupului de lucru
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

Aedificator

Preţul ofertei: 4 322 044,51 MDL
Statut: în aşteptare
3
Denumirea participantului:

IPS ”Corsag” SRL

Preţul ofertei: 4 661 185,14 MDL
Statut: în aşteptare
Istoria licitației
Vezi licitația
Contestație
Depune o contestație
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări