1
Perioada de actualizare
de la 27.04.2023 16:41
până la 10.05.2023 09:00
2
Propunerea ofertelor
de la 10.05.2023 09:00
până la 18.05.2023 09:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 840 000 MDL
Perioada clarificărilor: 27 apr 2023, 16:41 - 10 mai 2023, 9:00
Perioada de depunere a ofertelor: 10 mai 2023, 9:00 - 18 mai 2023, 9:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Lotul 3. Servicii de alimentație cu prânzuri pentru 200 de persoane social vulnerabile aflate în evidenta DAS Ciocana
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Bucureşti nr. 35
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Tamara Pîrvu
Telefonul de contact
022227590
Datele achizitiei
Data publicării
27 apr 2023, 16:24
Data ultimilor modificări
27 apr 2023, 16:41
Valoarea estimată (fără TVA)
840 000 MDL
Achizitii.md ID
21079386
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Cel mai bun raport preț - calitate
Adresa de livrare
2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Bucureşti nr. 35
Durata contractului
29 mai 2023 16:34 - 31 dec 2023 16:40
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lotul 3. Servicii de alimentație cu prânzuri pentru 200 de persoane social vulnerabile aflate în evidenta DAS Ciocana CPV: 55510000-8 - Servicii de cantină
Cantitatea: 30000.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
meniu-model aprobat.docx
Documentele la ofertă
-
27.04.23 16:41
declaratie_ro.doc
Documentele la ofertă
-
27.04.23 16:41
formulare_.semnat.pdf formulare_.semnat.pdf
Documentele la ofertă
-
27.04.23 16:41
meniu-model aprobat.semnat.pdf meniu-model aprobat.semnat.pdf
Documentele la ofertă
-
27.04.23 16:41
duae_ro_.semnat.pdf duae_ro_.semnat.pdf
Documentele la ofertă
-
27.04.23 16:41
formulare.docx
Documentele la ofertă
-
27.04.23 16:41
duae_ro.doc
Documentele la ofertă
-
27.04.23 16:41
Documentele lotului
duae_ro.doc
-
27.04.23 16:41
duae_ro_.semnat.pdf
-
27.04.23 16:41
declaratie_ro.doc
-
27.04.23 16:41
formulare.docx
-
27.04.23 16:41
formulare_.semnat.pdf
-
27.04.23 16:41
meniu-model aprobat.docx
-
27.04.23 16:41

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

IMAP Adolescenta-RC

Preţul ofertei: 840 000 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Oferta operatorului economic corespunde cu cerințele din documentația de atribuire.
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări