Selectaţi tipul procedurii
Achizițiе comercială
21078993
Statut
Anulat
Valoarea estimată fără TVA
4 667 800 MDL
Perioada clarificărilor:
21 apr 2023, 11:48 - 6 mai 2023, 9:00
Perioada de depunere a ofertelor:
6 mai 2023, 9:00 - 11 mai 2023, 9:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Reparația străzilor publice în or.Anenii Noi și executarea căii de acces public cu amenajarea parcării auto între str.Parcului și traseul național R2 Chișinău-Bender
Informația despre anulare
Motivul anulării
Conform art.71 alin.(1) din Legea 131/2015, (1) Autoritatea contractantă, din proprie inițiativă, anulează procedura de atribuire a contractului de achiziții publice, dacă ia această decizie înainte de data transmiterii comunicării privind rezultatul aplicării procedurii de achiziție publică
Există abateri grave de la prevederile legale care afectează rezultatul procedurii de atribuire sau face imposibilă încheierea contractului. Prin abateri grave de la prevederile legale se înțelege faptul că pe parcursul analizei, evaluării şi/sau finalizării procedurii de atribuire se constată erori sau omisiuni, autoritatea contractantă aflîndu-se în imposibilitatea de a adopta măsuri corective fără ca acestea să conducă la încălcarea principiilor prevăzute la art. 7.
S-au constatat erori în caietul de sarcini, și autoritatea contractantă este în imposibilitate de a adopta măsuri corective. După modificarea caietului de sarcini, autoritatea contractantă v-a anunța o nouă procedură de achiziție.
Există abateri grave de la prevederile legale care afectează rezultatul procedurii de atribuire sau face imposibilă încheierea contractului. Prin abateri grave de la prevederile legale se înțelege faptul că pe parcursul analizei, evaluării şi/sau finalizării procedurii de atribuire se constată erori sau omisiuni, autoritatea contractantă aflîndu-se în imposibilitatea de a adopta măsuri corective fără ca acestea să conducă la încălcarea principiilor prevăzute la art. 7.
S-au constatat erori în caietul de sarcini, și autoritatea contractantă este în imposibilitate de a adopta măsuri corective. După modificarea caietului de sarcini, autoritatea contractantă v-a anunța o nouă procedură de achiziție.
Data anulării
9 iun 2023, 9:51
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-6501, MOLDOVA, Anenii Noi, or.Anenii Noi, str.Suvorov,6
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
21 apr 2023, 11:48
Data ultimilor modificări
9 iun 2023, 9:51
Achizitii.md ID
21078993
MTender ID
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Cel mai bun raport preț - calitate
Surse de finanțare
Lista loturilor
Data:
25 apr 2023, 10:17
Subiectul întrebării:
caiet de sarcini
Întrebare:
in caietul de sarcini poz. nr.31 indicat mat beneficiarului este corect?
Răspuns (25 apr 2023, 14:31):
Da. Este corect. Materialul beneficiarului este asfalt frezat depozitat de primăria or.Anenii Noi și va fi așternut în conformitate cu necesitățile Beneficiarului.
Data:
3 mai 2023, 16:49
Subiectul întrebării:
termen de indeplinire
Întrebare:
Indicați varog termenul de îndeplinire a lucrarilor
Răspuns (3 mai 2023, 18:12):
Termenul de executare a lucrărilor este de 30-45 de zile de la semnarea contractului.
În anunțul de participare este stipulat termenul de executare a lucrărilor.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK