1
Perioada de actualizare
de la 20.04.2023 22:28
până la 06.05.2023 08:01
2
Propunerea ofertelor
de la 06.05.2023 08:01
până la 25.05.2023 12:01
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare

5
Contract

Statut Evaluare
Valoarea estimată fără TVA 115 000 EUR
Perioada clarificărilor: 20 apr 2023, 22:28 - 6 mai 2023, 8:01
Perioada de depunere a ofertelor: 6 mai 2023, 8:01 - 25 mai 2023, 12:01

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Lucrărilor de construcție a unui sistem fotovoltaic de producere a energiei electrice
în Municipiul Edineț

Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD 4601, MOLDOVA, Edineț, mun.Edineţ, O.Cerempei 30
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
CONSTANTIN COJOCARI
Telefonul de contact
024622849
Datele achizitiei
Data publicării
20 apr 2023, 22:28
Data ultimilor modificări
27 apr 2023, 16:33
Achizitii.md ID
21078946
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Documentele procedurii de achiziție
d4j1_fif_en.signed.pdf d4j1_fif_en.signed.pdf
Documentele la ofertă
-
20.04.23 22:28
volum 4_s2_financial offer.docx
Documentele la ofertă
-
20.04.23 22:28
invitation_en.signed.pdf invitation_en.signed.pdf
Documentele la ofertă
-
20.04.23 22:28
d4r_perfguarantee_en.docx
Documentele la ofertă
-
20.04.23 22:28
anunt de contractare.signed.pdf anunt de contractare.signed.pdf
Documentele la ofertă
-
20.04.23 22:28
contract notice.signed.pdf contract notice.signed.pdf
Documentele la ofertă
-
20.04.23 22:28
volum 1_s2_4_tender form.docx
Documentele la ofertă
-
20.04.23 22:28
d4j3_lefcompany_en.signed.pdf d4j3_lefcompany_en.signed.pdf
Documentele la ofertă
-
20.04.23 22:28
Data:
26 apr 2023, 11:25
Subiectul întrebării:
Документы
Întrebare:
Добрый день, 1. Есть ли технические условия от поставщика? 2. Какая мощность необходима? 3. Есть ли форма участника тендера для заполнения? Спасибо.
Răspuns (27 apr 2023, 11:45):
Răspuns: 1/2. În Capitolul 2 punctul 2.3 ne-am expus pe faptul că este necesar obținerea avizului de racordare pentru majorarea puterii cu condiția ca puterea contractată să fie mai mare sau egală cu 40 kW după care va fi necesar obținerea avizului de racordare pentru locul de producere – contorizare net de la operatorul de distribuție. 3.Ce ține de prezentarea ofertelor, avem descrisă Oferta Tehnică – Capitolul 5 și Oferta Financiară – Capitolul 6. Sa se completeze formularul volum 1_s2_4_tender form.docx din documentele ofertei.
Data:
28 apr 2023, 10:34
Subiectul întrebării:
Документы
Întrebare:
Добрый день, 1. Согласно Закона №131 ст.29,п.3 документация должна публиковаться на государственном языке? 2. В требовании Кает де сарчинь, на проектирование указаны обьекты на которых планируется монтаж солнечных батарей. Просим указать из каких материалов выполнена крыша указанных обьектов? Спасибо.
Răspuns (30 apr 2023, 07:21):
In documentul volume 3_technical specification_(fotovoltage) _14.04.2023.signed.pdf, la capitolul 2 punctul 2.1 este descrisa suprafata disponibila si din ce material este construit acoperisul si peretii.
Data:
28 apr 2023, 13:25
Subiectul întrebării:
Limba actelor
Întrebare:
Bună ziua! Dat fiind faptul că prezentul tender este un Cocktail între Legea Achizițiilor publice 131/2015 și regulilor PRAG UE, actele care se vor depune în cadrul procedurii vor fi întocmite și depuse în care limbă? Pentru ofertanți este neclar atât anunțul de participare în care nu este specificată lista actelor obligatorii spre depunere în cadrul procedurii iar în lista actuală este trimitere la un alt act?
Răspuns (30 apr 2023, 07:22):
Lista documentelor a fi depuse si modul de depunere sunt descrise in volume 1_instructions to tenderers_en.signed.pdf, capitolul 10 si 11.
Data:
28 apr 2023, 14:25
Subiectul întrebării:
Instrucțiuni pentru ofertanți
Întrebare:
Conform actului ,,volume 1_instructions to tenderers_en.signed.pdf,,punctul 8.1, unde este specificat că vor putea fi adresate întrebări privind achiziția sistemului fotovoltaic îninte cu 21 zile înainte de termenul limită de depunere a ofertelor pe platforma achiziții.md. Întrebarea este: întrebări pe platformă se permit până în data de 03 mai, data limită este 22 mai, respectiv reiese că d-stră nu vă conformați cerințelor stabilite în documentație. Cum veți înlătura această neconcordanță? Se impune mărirea perioadei de clarificări la prezentul tender...
Răspuns (30 apr 2023, 07:23):
Este adevarat ca este diferenta intre prevederile PRAG si setarile tehnice a instrumentului digital pe care noi suntem obligati sa-l folosim, dar nu tine de competenta noastra. Din aecst motiv se respecta termenul de adresare a intrebarilor , cel indicat pe platforma www.achizitii.md , care poate sa fie modificat de platforma automat pe parcurs.
Data:
2 mai 2023, 09:14
Subiectul întrebării:
Bună ziua!
Întrebare:
Ați răspuns: Conform actului ,,volume 1_instructions to tenderers_en.signed.pdf,,punctul 8.1, unde este specificat că vor putea fi adresate întrebări privind achiziția sistemului fotovoltaic îninte cu 21 zile înainte de termenul limită de depunere a ofertelor pe platforma achiziții.md. Întrebarea este: întrebări pe platformă se permit până în data de 03 mai, data limită este 22 mai, respectiv reiese că d-stră nu vă conformați cerințelor stabilite în documentație. Cum veți înlătura această neconcordanță? Se impune mărirea perioadei de clarificări la prezentul tender... Atunci cum vor adresa întrebări ofertanții? Măriți perioada clarificărilor și micșorați perioada de depunere a ofertelor?
Răspuns (4 mai 2023, 07:04):
Am explicat in intrebarea precedenta ca noi nu marim si micsoram, divergentele sunt din cauza platformei care nu are 2 termene : de adresare a intrebarii si de a raspunde intrebarilor, care este cu 11 zile inainte de termen, straniu ca acest lucru nu l-ati observat. Din pacate perioada deja automat se schimba de platforma in functie de timpul raspunsurilor.
Data:
2 mai 2023, 12:04
Subiectul întrebării:
Formular
Întrebare:
Bună ziua! Ne puteți spune vă rog ce date se vor introduce aici: FORMULARUL 4.6.3 PROPUNEREA TEHNICA PRIVIND EXECUTIA LUCRĂRILOR 4.6.3.1 Indicați locația propusă pentru biroul dvs. principal pe șantier, stații (structuri din oțel/beton/asfalt), depozite, laboratoare, spații de cazare etc. (schițele trebuie atașate după cum este necesar) ./ Indicați locația propusă pentru biroul dvs . principal pe șantier , stații ( structura din oțel / beton / asfalt ), depozite , laboratoare , cazare etc. ( schițele se vor atașa după caz ).
Răspuns (4 mai 2023, 07:02):
Formularul 4.6.3.1 se refera la situatii in care aveti nevoie sa amenajati un teren pentru a amplasa careva utilaje, echipamente sau birouri etc. Daca nu planificati asa ceva, scriti nu este cazul.
Data:
2 mai 2023, 13:35
Subiectul întrebării:
Raport de exertiză a construcției
Întrebare:
Bună ziua! Pentru darea în exploatare a stațiilor este necesar Raportul de expertiză a construcției. Aveți aceste rapoarte? Executarea acestui raport durează cam o lună, respectiv nu se va reuși în 90 zile de executat lucrările date...
Răspuns (4 mai 2023, 08:01):
Buna ziua, Cap.3 punctul 3.1 "Cerintele de proiectare" in obligatiile proiectantului am cerut sa fie executat calculul rezistentei mecanice a acoperisului unde vor fi instalate panourile fotovoltaice, ceia ce se cere la darea in exploatare de catre DSE ANRE.
Data:
3 mai 2023, 08:34
Subiectul întrebării:
Anunț de participare
Întrebare:
Bună ziua! Pentru ca să fie mai clar pentru ofertanți, s-ar impune ca în anunțul de contractare, punctul 15 să scrieți toate actele obligatorii pentru depunere. Va fi mult mai clar și coerent atât pentru d-stră cât și pentru d-stră! Sau lăsați terciul actual......
Răspuns (4 mai 2023, 07:03):
Anuntul de contractare este un anunt general, si documentele sunt enumerate la general. De baza sunt instructiunile ofertantului care trebue respectate intocmai si detaliat.Daca nu este clar la ce se refera sau cum se completeaza careva formulare, puteti intreba.
Data:
4 mai 2023, 11:24
Subiectul întrebării:
Aviz de racordare
Întrebare:
Bună ziua! D-stră solicitați ca lucrările să fie executate în 3 luni. Avzul de racordare îl aveți? Și cum se va proceda în cazul în care nu se va elibera Avizul? Cererea privind eliberarea Avizului o execută Beneficiarul. Eliberarea durează ceva timp.
Răspuns (6 mai 2023, 07:59):
Avizul de racordare se eliberiaza de catre operatorul de distributie maxim in 10 zile, beneficiarul a clarificat acest moment preventiv si este in responsabilitatea beneficiarului.
Data:
4 mai 2023, 11:29
Subiectul întrebării:
Anunț de participare
Întrebare:
Lista actelor obligatorii pentru ofertanți este în Anunțul de participare. De ce d-stră nu completați în anunț actele pentru depunere?
Răspuns (6 mai 2023, 07:57):
Anuntul de contractare este un anunt general, si documentele sunt enumerate la general. De baza sunt instructiunile ofertantului (Volumul 1_instructions to tenderers) care trebue respectate intocmai si acolo sunt enumerate detaliat toate documentele care trebue depuse cu oferta.
Data:
5 mai 2023, 09:54
Subiectul întrebării:
Caiet de sarcini
Întrebare:
Publicati vă rog caietu de sarcini cu volumul de lucrări solicitate.
Răspuns (6 mai 2023, 07:58):
Volumul de lucrari solicitate este descris in documentul Volumul 3_Technical specifications
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.