1
Perioada de actualizare
de la 18.04.2023 18:49
până la 25.04.2023 09:00
2
Propunerea ofertelor
de la 25.04.2023 09:00
până la 02.05.2023 09:00
3
Licitaţie
03.05.2023 15:00
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 225 000 MDL
Perioada clarificărilor: 18 apr 2023, 18:49 - 25 apr 2023, 9:00
Perioada de depunere a ofertelor: 25 apr 2023, 9:00 - 2 mai 2023, 9:00
Începutul licitației: 3 mai 2023, 15:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

servicii/lucrări de mentenanță a sistemului video în zonele de agrement reabilitate
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2001, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Bulgara,43
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Botnaru Inga
Telefonul de contact
022274483
E-mail
Datele achizitiei
Data publicării
18 apr 2023, 18:36
Data ultimilor modificări
20 apr 2023, 12:21
Valoarea estimată (fără TVA)
225 000 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
2 250 MDL
Achizitii.md ID
21078766
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (servicii)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2001, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Bulgara,43
Durata contractului
4 mai 2023 18:00 - 31 dec 2023 18:43
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
servicii/lucrări de mentenanță a sistemului video în zonele de agrement reabilitate CPV: 50300000-8 - Servicii de reparare şi de întreţinere şi servicii conexe pentru computere personale, pentru echipament de birotică, pentru echipament de telecomunicaţii şi pentru echipament audiovizual
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
documentația standard.semnat.pdf documentația standard.semnat.pdf
Documentele la ofertă
-documentața standard
18.04.23 18:49
duae.semnat.pdf duae.semnat.pdf
Documentele la ofertă
DUAE
18.04.23 18:49

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Azitech SRL

Preţul ofertei: 180 500 MDL
Statut: În considerare
Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări