1
Perioada de actualizare
de la 18.04.2023 14:26
până la 19.04.2023 15:00
2
Propunerea ofertelor
de la 19.04.2023 15:00
până la 26.04.2023 14:30
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 75 000 MDL
Perioada clarificărilor: 18 apr 2023, 14:26 - 19 apr 2023, 15:00
Perioada de depunere a ofertelor: 19 apr 2023, 15:00 - 26 apr 2023, 14:30
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

echipament informatic și acesorii de birou
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
3909, MOLDOVA, Cahul, mun.Cahul, or. Cahul str. P. Independenței nr. 6
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Brînză Snejana
Telefonul de contact
029921949
Datele achizitiei
Data publicării
18 apr 2023, 14:22
Data ultimilor modificări
18 apr 2023, 17:26
Valoarea estimată (fără TVA)
75 000 MDL
Achizitii.md ID
21078704
Tipul procedurii
Achiziții cu costuri mici
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
3909, MOLDOVA, Cahul, mun.Cahul, or. Cahul str. P. Independenței nr. 6
Durata contractului
28 apr 2023 14:25 - 28 mai 2023 14:25
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Distrugător de documente CPV: 30100000-0 - Maşini, echipament şi accesorii de birou, cu excepţia computerelor, a imprimantelor şi a mobilierului
Cantitatea: 3.0
Unități de măsură: Bucata
2)
Denumirea
Imprimantă multifuncțională 3 in 1 CPV: 30100000-0 - Maşini, echipament şi accesorii de birou, cu excepţia computerelor, a imprimantelor şi a mobilierului
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
specificatii.signed.pdf specificatii.signed.pdf
Documentele la ofertă
- specificatii tehnice si de pret
18.04.23 14:26
duae_ro_0.doc
Documentele la ofertă
- DUAE
18.04.23 14:26
anunt nou.signed.pdf anunt nou.signed.pdf
Documentele la ofertă
- anunt de participare
18.04.23 14:26

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Descalificați participanții ai căror prețuri sunt mai mici decît oferta învingătorului și indicați motivul descalificării.

2) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

BTS PRO

Preţul ofertei: 44 530 MDL
Statut: Învingător
Motivul: corespunde cerintelor
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

TRIOMAC SRL

Preţul ofertei: 46 150 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
3
Denumirea participantului:

SRLPîrăuTextil

Preţul ofertei: 73 000 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
echipament informatic și acesorii de birou
Data:
18 apr 2023, 17:26
Subiectul întrebării:
Termen de livrare
Întrebare:
Buna ziua. Termenul de livrare este prea mic, rugam respectuos de extinde termenul de livrare pina la 90 zile. Va multumim mult
Răspuns (19 apr 2023, 11:06):
Buna ziua, termenul de livrare este proportional cu numărul mic al bunurilor pe care autoritatea contractantă propune sa le achizitioneze.
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări