1
Perioada de actualizare
de la 14.04.2023 16:25
până la 19.04.2023 09:00
2
Propunerea ofertelor
de la 19.04.2023 09:00
până la 25.04.2023 17:00
3
Licitaţie
26.04.2023 14:55
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 1 600 EUR
Perioada clarificărilor: 14 apr 2023, 16:25 - 19 apr 2023, 9:00
Perioada de depunere a ofertelor: 19 apr 2023, 9:00 - 25 apr 2023, 17:00
Începutul licitației: 26 apr 2023, 14:55

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Lot nr. 4: Pelicule BOPP cu laminare BOPP metal
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2032, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Sarmizegetusa 30
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Olga Popov
Telefonul de contact
069270708
Datele achizitiei
Data publicării
13 apr 2023, 23:02
Data ultimilor modificări
14 apr 2023, 16:25
Valoarea estimată (fără TVA)
1 600 EUR
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
16 EUR
Achizitii.md ID
21078520
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (bunuri)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2032, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Sarmizegetusa 30
Durata contractului
1 mai 2023 16:22 - 30 dec 2023 16:25
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lot nr. 4: Pelicule BOPP cu laminare BOPP metal CPV: 18900000-8 - Articole de voiaj, şelărie, saci şi săculeţe
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Kilogram
Documentele procedurii de achiziție
anunt de participare_pelicule bopp.signed.pdf anunt de participare_pelicule bopp.signed.pdf
tenderNotice
Anuntul de participare ce contine conditiile de participare si atribuire a contractului
14.04.23 16:25
formular oferta. pelicule bopp.docx
Documentele la ofertă
Oferta economica confirmata prin aplicarea semnăturii electronice și/sau semnată și stampilată de către ofertant
14.04.23 16:25

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Comecoteh

Preţul ofertei: 1 550,40 EUR
Statut: Învingător
Motivul: Oferta corespunde cerintelor
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări