Lot 5: Mobilier pentru săli de conferințe
până la 25.04.2023 11:00
până la 18.05.2023 11:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
-
1. anunt de participare.doc
ID: 041dc600-3346-4d66-941e-99ab47fd82fc
tenderNotice
-
1. anunt de participare.doc
ID: 041dc600-3346-4d66-941e-99ab47fd82fc
tenderNotice
-
2. caiet de sarcini modificat.docx
ID: 85d5ef82-ed6a-48e7-8f74-7c5df6d096ff
Documentele la ofertă
-
2. caiet de sarcini.docx
ID: 85d5ef82-ed6a-48e7-8f74-7c5df6d096ff
Documentele la ofertă
-
2. caiet de sarcini.docx
ID: 85d5ef82-ed6a-48e7-8f74-7c5df6d096ff
Documentele la ofertă
-
2. caiet de sarcini.docx
ID: 85d5ef82-ed6a-48e7-8f74-7c5df6d096ff
Documentele la ofertă
Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.
Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:
1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.
2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.
3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.
Limani-Grup SRL
Cabinet Plus / Acvilin -Grup SRL
Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".