1
Perioada de actualizare
de la 12.04.2023 14:03
până la 25.04.2023 11:00
2
Propunerea ofertelor
de la 25.04.2023 11:00
până la 18.05.2023 11:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 630 000 MDL
Perioada clarificărilor: 12 apr 2023, 14:03 - 25 apr 2023, 11:00
Perioada de depunere a ofertelor: 25 apr 2023, 11:00 - 18 mai 2023, 11:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Fotoliu ergonomic
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Grigore Vieru, 1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Elena Samoila
Telefonul de contact
022822237
Datele achizitiei
Data publicării
12 apr 2023, 13:52
Data ultimilor modificări
14 apr 2023, 12:24
Valoarea estimată (fără TVA)
630 000 MDL
Achizitii.md ID
21078302
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Grigore Vieru, 1
Durata contractului
1 iun 2023 13:56 - 31 dec 2023 14:01
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Fotoliu ergonomic CPV: 39100000-3 - Mobilier
Cantitatea: 280.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
3. duae.doc
Criterii de eligibilitate
-
12.04.23 14:03
documentatia standard noua-model.docx
Documentele la ofertă
-
12.04.23 14:03
1. anunt de participare.doc
tenderNotice
-
14.04.23 09:14
2. caiet de sarcini modificat.docx
Documentele la ofertă
-
14.04.23 12:24

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Limani-Grup SRL

Preţul ofertei: 537 600 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Corespunde tuturor cerințelor de calificare și tehnice minime obligatorii, la prețul cel mai scăzut fără TVA.
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

Cabinet Plus / Acvilin -Grup SRL

Preţul ofertei: 644 000 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Lot 4: Fotolii
Data:
12 apr 2023, 15:10
Subiectul întrebării:
Anexe
Întrebare:
Buna ziua. In caietul de sarcini lipsesc Anexele la care se face referire in Anuntul de participare
Răspuns (12 apr 2023, 16:02):
Bună ziua, În caietul de sarcini se regăsește anexa nr.1 „Specificația tehnică” și anexa nr.2 „Specificația de preț”. Alte anexe, cum ar fi anexa nr.8 „declarația privind valabilitatea ofertei”. sau anexa nr.12 „declarația privind lista principalelor livrări efectuate în ultimii 3 ani de activitate”, Vă rog să le găsiți în documentația standard aprobată prin Ordinul Ministrului Finanțelor nr.115 din 15.09.2021, care de asemenea se regăsește la procedura publicată. A se vedea documentele publicate. Mulțumesc.
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări