1
Perioada de actualizare
de la 10.04.2023 14:13
până la 15.04.2023 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 15.04.2023 10:00
până la 18.04.2023 10:00
3
Licitaţie
de la 19.04.2023 15:00
până la 19.04.2023 15:09
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 356 150 MDL
Perioada clarificărilor: 10 apr 2023, 14:13 - 15 apr 2023, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 15 apr 2023, 10:00 - 18 apr 2023, 10:00
Începutul licitației: 19 apr 2023, 15:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Piulița de cric goală 175-05-05-А/2conform schitelor atasate (nr. 1, 2)
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Vlaicu Pîrcălab, 48
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Sergiu Vatamaniuc
Telefonul de contact
060028868
Datele achizitiei
Data publicării
10 apr 2023, 14:08
Data ultimilor modificări
10 apr 2023, 14:13
Valoarea estimată (fără TVA)
356 150 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
10 684,50 MDL
Achizitii.md ID
21078036
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (bunuri)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Vlaicu Pîrcălab, 48
Durata contractului
25 apr 2023 14:10 - 29 dec 2023 14:10
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Piulițe de cric goale CPV: 44500000-5 - Scule, lacăte, chei, balamale, dispozitive de fixare, lanţuri şi resorturi
Cantitatea: 30.0
Unități de măsură: Unitate
Documentele procedurii de achiziție
piulițe de cric goale cop.pdf piulițe de cric goale cop.pdf
tenderNotice
Invitație de Participare
10.04.23 14:13
declarație formular.docx
Criterii de eligibilitate
DECLARAȚIE privind neîncadrarea în situațiile prevăzute la art.16 alin.(2) lit.a) din Legea nr.246/2017 cu privire la întreprinderea de stat și întreprinderea municipală
10.04.23 14:13
ofertă formular.docx
Criterii de eligibilitate
Formularul ofertei pentru bunuri și servicii
10.04.23 14:13

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Reparatii Strung SRL

Preţul ofertei: 275 000 MDL
Statut: În considerare
Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

Doina-Emox

Preţul ofertei: 276 000 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări