Achiziţie publică
21078016
Servicii de mentenanță corectivă și preventivă a sistemului informațional de gestionare a fluxului și preînregistrarea clienților, inclusiv a terminalelor de emitere a tichetelor regulate
1
Perioada de actualizare
de la 10.04.2023 13:14
până la 14.04.2023 14:00
până la 14.04.2023 14:00
2
Propunerea ofertelor
de la 14.04.2023 14:00
până la 20.04.2023 14:00
până la 20.04.2023 14:00
3
Licitaţie
21.04.2023 15:00
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut
Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA
72 000 MDL
Perioada clarificărilor:
10 apr 2023, 13:14 - 14 apr 2023, 14:00
Perioada de depunere a ofertelor:
14 apr 2023, 14:00 - 20 apr 2023, 14:00
Începutul licitației:
21 apr 2023, 15:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Organizația de deservire trebuie să mențină sistemul gestionare a fluxului și preînregistrarea clienților, inclusiv terminalele de emitere a cupoanelor regulate amplasate în sălile de service.
Sistemul de gestionare a fluxului și preînregistrarea clienților include:
• Controlul debitului;
• Formarea rapoartelor;
• Monitorizarea în timp real a situației din centru și capacitatea de a observa procesul de service;
• Disponibilitatea unei interfețe web pentru operatorii de call center, prin care aceștia pot face o programare prealabilă a cetățenilor la specialistul selectat, în ziua și ora specificate.
• Posibilitatea cetățenilor de a se înregistra printr-o aplicație mobilă.
• Sistemul ar trebui să creeze cupoane virtuale pentru cetățenii care s-au preînregistrat printr-o aplicație mobilă sau call center, cu posibilitatea de a le activa și de a primi cupoane fizice în ziua înregistrării, la terminalul de tipărire a cupoanelor.
• Voucherele de preînregistrare activate, odată cu sosirea orei de intrare, ar trebui să primească prioritate în coadă în raport cu tichetele obișnuite, fără preînregistrare.
• În situația în care un cetățean care deține bilet virtual de preînregistrare nu apare și nu îl activează înainte de ora de începere a înscrierii sale, sistemul poate apela și alte cupoane care așteaptă la coadă segmentul eliberat.
• Cetățenilor ar trebui să li se ofere posibilitatea de a sta în rind pentru serviciul necesar și de a primi o chitanță care conține un număr de serie prin terminalul de tipărire a biletelor instalat;
• Terminalul emitent de bilete trebuie să poată plasa pe interfață diverse butoane și subbutoane, și să le poziționeze optim pe ecran;
• Angajații ar trebui să poată deservi chitanțele la rând
o Invitația la deservire a clientului la coadă în conformitate cu ordinea de așteptare;
o Pentru informarea angajaților: afișarea unei imagini generale a cozii;
o Inițierea serviciului de primire, cu indicarea tipului de serviciu solicitat de cetățean, in vederea clarificării rapoartelor;
o În caz de necesitate, transferarea serviciului de cupon către alt angajat sau fereastră pentru a continua serviciul;
o Amânarea temporară a deservirii pentru serviciul de cupoane până la sfârșitul zilei lucrătoare.
• Numerele de serie ale cupoanelor chemate în service trebuie să fie afișate pe display instalate în sala de service, cu anunțarea numărului de cupon în limba selectată combinat cu un semnal sonor care atrage atenția.
• capacitatea de a instala video pe display de informații.
• Tipărirea raportului aprobat de MS RM
Posibilitatea Sistemului de management al fluxului de clienți să genereze rapoarte;
• generare rapoartelor pe baza a diverselor date obținute în procesul de muncă și deservire a angajaților;
• generare rapoarte pentru orice perioadă;
• calcularea celor mai importante valori pentru îmbunătățirea serviciilor, de exemplu: timpul mediu de așteptare pentru cetățeni, timpul mediu de serviciu pentru angajați etc.
• Exportați toate rapoartele generate în format xlsx
Conducerea centrului de service ar trebui să poată monitoriza activitatea angajaților centrului de servicii și progresul întreținerii online în timp real:
• Vizualizați volumul de muncă al sălii de servicii în timp prezent;
• Vizualizați informații detaliate despre toate cupoanele înregistrate în prezent în sistem;
• În cazul unei supraîncărcări a sălii de service, răspundeți prompt și trimiteți un e-mail companiei care deservește sistemul pentru a face toate modificările necesare;
• Vedeți angajații care sunt autentificați, dar care nu efectuează în prezent întreținere.
De asemenea, sistemul ar trebui să permită managerilor superiori să monitorizeze performanța tuturor centrelor de servicii pe baza KPI-urilor online, în timp real, de la o singură platformă comună.
Pentru a îmbunătăți calitatea serviciului pentru cetățeni și pentru a reduce timpul petrecut la cozi, sistemul ar trebui să prevadă posibilitatea unei stări preliminare de așteptare prin intermediul dispozitivelor mobile care rulează pe sisteme Android și iOS, care ar trebui să fie gratuite pentru utilizatori.
Această aplicație trebuie să aibă:
• Posibilitatea de a alege o sucursală;
• Oportunitatea de a vedea cea mai apropiată filială;
• Meniul sistemului de management al cozilor disponibil în filială
• Un cetățean poate alege o zi și o oră convenabilă pentru serviciu;
• În caz de întârziere, posibilitatea amânării serviciului de bilete;
• La ora aleasă de cetățean, dacă acest centru de servicii este ocupat, calculul următorului timp liber și posibilitatea generării unei chitanțe la ora propusă;
• În cazul modificărilor datelor de sistem în centrele de service, acestea sunt actualizate automat în aplicație;
• Posibilitatea de a activa cuponul folosind un cod QR.
La cererea clientului, se poate trimite o scrisoare la adresa de e-mail a companiei care deservește sistemul despre modificarea de către client a informațiilor din sistemul de management al cozilor, care include:
• Actualizarea arborelui serviciilor furnizate;
• Modificarea datelor angajaților centrului de servicii și crearea de noi utilizatori;
• Actualizarea listei de servicii prestate de angajați;
• Modificarea listei de motive de deconectare;
Rezolvarea problemelor și consilierea angajaților atunci când se utilizează un sistem de management al cozilor.
Sistemul de gestionare a fluxului și preînregistrarea clienților include:
• Controlul debitului;
• Formarea rapoartelor;
• Monitorizarea în timp real a situației din centru și capacitatea de a observa procesul de service;
• Disponibilitatea unei interfețe web pentru operatorii de call center, prin care aceștia pot face o programare prealabilă a cetățenilor la specialistul selectat, în ziua și ora specificate.
• Posibilitatea cetățenilor de a se înregistra printr-o aplicație mobilă.
• Sistemul ar trebui să creeze cupoane virtuale pentru cetățenii care s-au preînregistrat printr-o aplicație mobilă sau call center, cu posibilitatea de a le activa și de a primi cupoane fizice în ziua înregistrării, la terminalul de tipărire a cupoanelor.
• Voucherele de preînregistrare activate, odată cu sosirea orei de intrare, ar trebui să primească prioritate în coadă în raport cu tichetele obișnuite, fără preînregistrare.
• În situația în care un cetățean care deține bilet virtual de preînregistrare nu apare și nu îl activează înainte de ora de începere a înscrierii sale, sistemul poate apela și alte cupoane care așteaptă la coadă segmentul eliberat.
• Cetățenilor ar trebui să li se ofere posibilitatea de a sta în rind pentru serviciul necesar și de a primi o chitanță care conține un număr de serie prin terminalul de tipărire a biletelor instalat;
• Terminalul emitent de bilete trebuie să poată plasa pe interfață diverse butoane și subbutoane, și să le poziționeze optim pe ecran;
• Angajații ar trebui să poată deservi chitanțele la rând
o Invitația la deservire a clientului la coadă în conformitate cu ordinea de așteptare;
o Pentru informarea angajaților: afișarea unei imagini generale a cozii;
o Inițierea serviciului de primire, cu indicarea tipului de serviciu solicitat de cetățean, in vederea clarificării rapoartelor;
o În caz de necesitate, transferarea serviciului de cupon către alt angajat sau fereastră pentru a continua serviciul;
o Amânarea temporară a deservirii pentru serviciul de cupoane până la sfârșitul zilei lucrătoare.
• Numerele de serie ale cupoanelor chemate în service trebuie să fie afișate pe display instalate în sala de service, cu anunțarea numărului de cupon în limba selectată combinat cu un semnal sonor care atrage atenția.
• capacitatea de a instala video pe display de informații.
• Tipărirea raportului aprobat de MS RM
Posibilitatea Sistemului de management al fluxului de clienți să genereze rapoarte;
• generare rapoartelor pe baza a diverselor date obținute în procesul de muncă și deservire a angajaților;
• generare rapoarte pentru orice perioadă;
• calcularea celor mai importante valori pentru îmbunătățirea serviciilor, de exemplu: timpul mediu de așteptare pentru cetățeni, timpul mediu de serviciu pentru angajați etc.
• Exportați toate rapoartele generate în format xlsx
Conducerea centrului de service ar trebui să poată monitoriza activitatea angajaților centrului de servicii și progresul întreținerii online în timp real:
• Vizualizați volumul de muncă al sălii de servicii în timp prezent;
• Vizualizați informații detaliate despre toate cupoanele înregistrate în prezent în sistem;
• În cazul unei supraîncărcări a sălii de service, răspundeți prompt și trimiteți un e-mail companiei care deservește sistemul pentru a face toate modificările necesare;
• Vedeți angajații care sunt autentificați, dar care nu efectuează în prezent întreținere.
De asemenea, sistemul ar trebui să permită managerilor superiori să monitorizeze performanța tuturor centrelor de servicii pe baza KPI-urilor online, în timp real, de la o singură platformă comună.
Pentru a îmbunătăți calitatea serviciului pentru cetățeni și pentru a reduce timpul petrecut la cozi, sistemul ar trebui să prevadă posibilitatea unei stări preliminare de așteptare prin intermediul dispozitivelor mobile care rulează pe sisteme Android și iOS, care ar trebui să fie gratuite pentru utilizatori.
Această aplicație trebuie să aibă:
• Posibilitatea de a alege o sucursală;
• Oportunitatea de a vedea cea mai apropiată filială;
• Meniul sistemului de management al cozilor disponibil în filială
• Un cetățean poate alege o zi și o oră convenabilă pentru serviciu;
• În caz de întârziere, posibilitatea amânării serviciului de bilete;
• La ora aleasă de cetățean, dacă acest centru de servicii este ocupat, calculul următorului timp liber și posibilitatea generării unei chitanțe la ora propusă;
• În cazul modificărilor datelor de sistem în centrele de service, acestea sunt actualizate automat în aplicație;
• Posibilitatea de a activa cuponul folosind un cod QR.
La cererea clientului, se poate trimite o scrisoare la adresa de e-mail a companiei care deservește sistemul despre modificarea de către client a informațiilor din sistemul de management al cozilor, care include:
• Actualizarea arborelui serviciilor furnizate;
• Modificarea datelor angajaților centrului de servicii și crearea de noi utilizatori;
• Actualizarea listei de servicii prestate de angajați;
• Modificarea listei de motive de deconectare;
Rezolvarea problemelor și consilierea angajaților atunci când se utilizează un sistem de management al cozilor.
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
3100, MOLDOVA, mun.Bălţi, mun.Bălţi, str. Decebal, 101
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
10 apr 2023, 13:07
Data ultimilor modificări
10 apr 2023, 13:14
Valoarea estimată (fără TVA)
72 000 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
720 MDL
Achizitii.md ID
21078016
MTender ID
Tipul procedurii
Achiziții cu costuri mici
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
3100, MOLDOVA, mun.Bălţi, mun.Bălţi, str. Decebal, 101
Durata contractului
1 mai 2023 13:12 - 30 dec 2023 13:12
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii de mentenanță corectivă și preventivă a sistemului informațional
CPV: 72200000-7 - Servicii de programare şi de consultanţă software
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Setările abonării sunt salvate.
Rețineți, puteți întotdeauna să vă întoarceți în secțiunea Abonări și să faceți modificări în frecvența primirii scrisorilor, să ștergeți sau să adăugați categorii și cumpărători.
Вы уже подписаны на данный CPV код
Documentele procedurii de achiziție
Anunț de participare mentenanta soft amsa 2023.signed.pdf
Anunț de participare mentenanta soft amsa 2023.signed.pdf
tenderNotice
- Anunț de participare mentenanta soft amsa 2023.signed.pdf
10.04.23 13:14
Contract model mentenanta soft amsa 2023.signed.pdf
Contract model mentenanta soft amsa 2023.signed.pdf
Model de сontract
- Contract model mentenanta soft amsa 2023.signed.pdf
10.04.23 13:14
Declaratie mentenanta soft amsa 2023.signed.pdf
Declaratie mentenanta soft amsa 2023.signed.pdf
Documentele la ofertă
- Declaratie mentenanta soft amsa 2023.signed.pdf
10.04.23 13:14
Specificatii tehnice mentenanta soft amsa f-4.1. - 4.2.docx
Specificaţie tehnică
- Specificatii tehnice mentenanta soft amsa f-4.1. - 4.2.docx
10.04.23 13:14
Declaratie mentenanta soft amsa 2023.docx
Documentele la ofertă
- Declaratie mentenanta soft amsa 2023.docx
10.04.23 13:14
Specificatii tehnice mentenanta soft amsa f-4.1. - 4.2.signed.pdf
Specificatii tehnice mentenanta soft amsa f-4.1. - 4.2.signed.pdf
Specificaţie tehnică
- Specificatii tehnice mentenanta soft amsa f-4.1. - 4.2.signed.pdf
10.04.23 13:14
Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.
Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:
1) Descalificați participanții ai căror prețuri sunt mai mici decît oferta învingătorului și indicați motivul descalificării.
2) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.
3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.
Calificarea participanţilor
№
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:
DAAC System Integrator SRL
Preţul ofertei:
59 920 MDL
Statut:
Învingător
Prețul și oferta corespunde cerințelor solicitate
02.05.23 16:26
Motivul: Prețul și oferta corespunde cerințelor solicitate
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
certificat de inregistrare_stampilat.signed.pdf
certificat de inregistrare_stampilat.signed.pdf
ID: 109c6bf4-a956-4174-a481-5953d00c5686
Documente de calificare
Data încărcării:
18.04.23 14:44
Data deschiderii:
20.04.23 15:10
service-centru autorizat.signed.pdf
service-centru autorizat.signed.pdf
ID: 26536ade-b5e4-41f2-b8fc-70e84ec7a379
Documente de calificare
Data încărcării:
18.04.23 14:46
Data deschiderii:
20.04.23 15:10
extras dsi_22.02.2023.signed.pdf
extras dsi_22.02.2023.signed.pdf
ID: 2b92e20c-0151-417a-baf8-91db5b51526e
Documente de calificare
Data încărcării:
18.04.23 14:44
Data deschiderii:
20.04.23 15:10
anexa 8_declaratia valabilitate ofertei.signed.pdf
anexa 8_declaratia valabilitate ofertei.signed.pdf
ID: 574c412e-0f3e-439c-970b-7246aed9a042
Documente de calificare
Data încărcării:
18.04.23 14:45
Data deschiderii:
20.04.23 15:10
Documente de calificare
Data încărcării:
18.04.23 14:46
Data deschiderii:
20.04.23 15:10
formular informativ despre ofertant.signed.pdf
formular informativ despre ofertant.signed.pdf
ID: 7a6146d5-5251-4031-865f-fd88ce211e94
Documente de calificare
Data încărcării:
18.04.23 14:43
Data deschiderii:
20.04.23 15:10
procura semnatura electronică culicov_2023.signed.pdf
procura semnatura electronică culicov_2023.signed.pdf
ID: 8746b5e1-59bf-4283-a6de-82cd92ff55f4
Documente de calificare
Data încărcării:
18.04.23 14:46
Data deschiderii:
20.04.23 15:10
anexa 22_specificatii tehnice.signed.pdf
anexa 22_specificatii tehnice.signed.pdf
ID: ae2e7422-0b06-4e16-a353-9c0a97ef614b
Documente de calificare
Data încărcării:
18.04.23 14:44
Data deschiderii:
20.04.23 15:10
certificat de atribuire contului bancar_stampilat.signed.pdf
certificat de atribuire contului bancar_stampilat.signed.pdf
ID: b5ee8e52-f04d-47c6-b120-ffd90c8dae02
Documente de calificare
Data încărcării:
18.04.23 14:44
Data deschiderii:
20.04.23 15:10
anexa 7_cerere de participare.signed.pdf
anexa 7_cerere de participare.signed.pdf
ID: b728c79e-4f46-4f63-8378-f4739715b2f6
Documente de calificare
Data încărcării:
18.04.23 14:45
Data deschiderii:
20.04.23 15:10
anexa 23_specificatii de pret.signed.pdf
anexa 23_specificatii de pret.signed.pdf
ID: d3ce5b22-8097-4629-b7f0-9065e1740257
Propunere financiară
Data încărcării:
18.04.23 14:43
Data deschiderii:
20.04.23 15:10
anexa 12_declaratia experienta similara.signed.pdf
anexa 12_declaratia experienta similara.signed.pdf
ID: f16ab0f4-9fe5-4d3f-aa26-af1a151786e7
Documente de calificare
Data încărcării:
18.04.23 14:45
Data deschiderii:
20.04.23 15:10
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări
Document semnat cu succes
OK