1
Perioada de actualizare
de la 07.04.2023 12:29
până la 25.04.2023 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 25.04.2023 10:00
până la 05.05.2023 11:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 5 300 000 MDL
Perioada clarificărilor: 7 apr 2023, 12:29 - 25 apr 2023, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 25 apr 2023, 10:00 - 5 mai 2023, 11:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Lurări de reparație capitală a clădirii Procuraturii raionului Hîncești
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2001, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Stefan cel Mare şi Sfânt,73
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Ghenadie Vacarciuc
Telefonul de contact
+37369999170
Datele achizitiei
Data publicării
7 apr 2023, 11:58
Data ultimilor modificări
18 apr 2023, 9:02
Valoarea estimată (fără TVA)
5 300 000 MDL
Achizitii.md ID
21077879
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2001, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Stefan cel Mare şi Sfânt,73
Durata contractului
12 mai 2023 09:02 - 31 dec 2023 09:02
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lurări de reparație capitală a clădirii Procuraturii raionului Hîncești CPV: 45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
caiet_sarcini_rep_hincesti.pdf caiet_sarcini_rep_hincesti.pdf
Documentele la ofertă
-
7.04.23 12:29
ds_lucrari_hincesti.docx
Documentele la ofertă
-
7.04.23 12:29
duae_hincesti.doc
Documentele la ofertă
-
7.04.23 12:29
caiet_sarcini_hincesti.docx
Documentele la ofertă
-
7.04.23 13:19
anunt_participare_hincesti_modificat.pdf anunt_participare_hincesti_modificat.pdf
Documentele la ofertă
-
18.04.23 09:02

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

RENECONS

Preţul ofertei: 3 700 494,10 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Ofertantul nu corespunde altor criterii de selecție
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

DSI Construct Grup SRL

Preţul ofertei: 3 922 915,76 MDL
Statut: Învingător
Motivul: pretul cel mai mic si corespunderea cu cerintele de calificare
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
3
Denumirea participantului:

PROFIPLAST

Preţul ofertei: 4 228 488,73 MDL
Statut: în aşteptare
4
Denumirea participantului:

SRL "7 SERVICII IMOBILIARE"

Preţul ofertei: 4 232 848,82 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
5
Denumirea participantului:

ALARCON GROUP

Preţul ofertei: 4 511 075,83 MDL
Statut: în aşteptare
6
Denumirea participantului:

SC Foremcons SRL

Preţul ofertei: 4 608 428,98 MDL
Statut: în aşteptare
7
Denumirea participantului:

KVM Cons SRL

Preţul ofertei: 5 091 575,94 MDL
Statut: în aşteptare
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări