1
Perioada de actualizare
de la 06.04.2023 14:05
până la 11.04.2023 12:00
2
Propunerea ofertelor
de la 11.04.2023 12:00
până la 19.04.2023 16:00
3
Licitaţie
de la 20.04.2023 15:00
până la 20.04.2023 15:14
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 405 000 MDL
Perioada clarificărilor: 6 apr 2023, 14:05 - 11 apr 2023, 12:00
Perioada de depunere a ofertelor: 11 apr 2023, 12:00 - 19 apr 2023, 16:00
Începutul licitației: 20 apr 2023, 15:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Conform Listei unităţilor de transport din gestiunea Inspectoratului General de Carabinieri al MAI care urmează să fie asigurate obligatoriu de răspundere civilă auto internă (RCA)
pentru perioada de asigurare anul 2023 – 2024 din Caietul de sarcini
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Gheorghe Asachi, 65 A
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Tiutiunnicov Rodica
Telefonul de contact
068928555
Datele achizitiei
Data publicării
6 apr 2023, 14:02
Data ultimilor modificări
6 apr 2023, 14:05
Valoarea estimată (fără TVA)
405 000 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
405 MDL
Achizitii.md ID
21077778
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (servicii)
Criteriu de atribuire
Cel mai bun raport preț - calitate
Adresa de livrare
MD-2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Gheorghe Asachi, 65 A
Durata contractului
15 mai 2023 14:04 - 30 dec 2023 14:04
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii de asigurare obligatorie de răspundere civilă auto internă (RCA) pentru unitățile de transport aflate în gestiunea Inspectoratului General de Carabinieri CPV: 66500000-5 - Servicii de asigurare şi de pensie
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
duae.doc
Documentele la ofertă
-DUAE
6.04.23 14:05
anexe pentru participanți.doc
Documentele la ofertă
-Anexe obligatorii
6.04.23 14:05
documentația standart.pdf documentația standart.pdf
Documentele la ofertă
-Anunț de participare, Caiet de sarcini și instrucțiuni pentru participanți
6.04.23 14:05

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

GENERAL ASIGURARI

Preţul ofertei: 373 114,35 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

ASTERRA GRUP

Preţul ofertei: 373 114,35 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Oferta corespunde cerințelor expuse în anunțul de participare.
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
3
Denumirea participantului:

Donaris Vienna Insurance Group

Preţul ofertei: 373 144,35 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări