Selectaţi tipul procedurii
1
Perioada de actualizare
de la
05.04.2023 14:25
până la 08.04.2023 14:00
până la 08.04.2023 14:00
2
Propunerea ofertelor
de la
08.04.2023 14:00
până la 13.04.2023 15:00
până la 13.04.2023 15:00
3
Licitaţie
de la
14.04.2023 15:00
până la 14.04.2023 15:28
până la 14.04.2023 15:28
4
Evaluare
5
Contract
Statut
Evaluare
Valoarea estimată fără TVA
200 000 MDL
Perioada clarificărilor:
5 apr 2023, 14:25 - 8 apr 2023, 14:00
Perioada de depunere a ofertelor:
8 apr 2023, 14:00 - 13 apr 2023, 15:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Imposibil de abonat
în perioada Evaluare
Achiziționarea Aparatajului stomatologic și chirurgical (Cuptor de ceramică, Electrocoagulator mono- și bi- polar) conform necesităților Spitalului clinic militar central pentru perioada bugetară a anului 2023, suma necesară este alocată din bugetul de stat.
Operatorii economici participanți la procedura de achiziție publică vor asigura implimentarea măsurilor organizaționale necesare pentru păstrarea regimului de confidențialitate și securitate în conformitate cu Legea 133/2011 privind protecția datelor cu caracter personal.
Solicităm la livrarea bunurilor actele necesare: proces-verbal de predare-primire, proces-verbal de instalare, proces-verbal de instruire a personalului, factura fiscală, certificat de garanţie (cel puțin 3 ani), certificat de calitate şi conformitate, fişa (pașaport) tehnică a mărfii, instrucţiune tehnică cu privire la exploatare mărfii în limba română. Obligaţiuni: servicii de montare, darea în exploatare.
Livrarea bunurilor se va efectua la adresa mun. Chișinău, str. Vasile Lupu, 32 pînă la 30.06.2023, din data înregistrării contractului de achiziții publice la Trezoreria de Stat, conform necesităților Spitalului.
Operatorii economici participanți la procedura de achiziție publică vor asigura implimentarea măsurilor organizaționale necesare pentru păstrarea regimului de confidențialitate și securitate în conformitate cu Legea 133/2011 privind protecția datelor cu caracter personal.
Solicităm la livrarea bunurilor actele necesare: proces-verbal de predare-primire, proces-verbal de instalare, proces-verbal de instruire a personalului, factura fiscală, certificat de garanţie (cel puțin 3 ani), certificat de calitate şi conformitate, fişa (pașaport) tehnică a mărfii, instrucţiune tehnică cu privire la exploatare mărfii în limba română. Obligaţiuni: servicii de montare, darea în exploatare.
Livrarea bunurilor se va efectua la adresa mun. Chișinău, str. Vasile Lupu, 32 pînă la 30.06.2023, din data înregistrării contractului de achiziții publice la Trezoreria de Stat, conform necesităților Spitalului.
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2008, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Vasile Lupu 32
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
5 apr 2023, 14:25
Data ultimilor modificări
5 apr 2023, 14:25
Achizitii.md ID
21077631
MTender ID
CPV
33100000-1 - Echipamente medicale
Tipul procedurii
Achiziții cu costuri mici
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Documentele procedurii de achiziție
specificarea de preț_a nr.23_ace_2023.pdf
specificarea de preț_a nr.23_ace_2023.pdf
Specificaţie tehnică
Specificarea de preț
5.04.23 14:25
documentatia standard_ace_2023.pdf
documentatia standard_ace_2023.pdf
Documentele la ofertă
Documentația standard
5.04.23 14:25
specificarea tehnică_a nr.22_ace_2023.pdf
specificarea tehnică_a nr.22_ace_2023.pdf
Documentele la ofertă
Specificarea tehnică
5.04.23 14:25
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK