1
Perioada de actualizare
de la 01.04.2023 08:31
până la 21.04.2023 17:00
2
Propunerea ofertelor
de la 21.04.2023 17:00
până la 05.05.2023 17:00
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare

5
Contract

Statut Evaluare
Valoarea estimată fără TVA 195 000 EUR
Perioada clarificărilor: 1 apr 2023, 8:31 - 21 apr 2023, 17:00
Perioada de depunere a ofertelor: 21 apr 2023, 17:00 - 5 mai 2023, 17:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Achiziționarea, furnizarea, instalarea și punerea în funcțiune a sistemului scenografic

Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
3600, MOLDOVA, Ungheni, locality, str. Națională nr. 7
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Tatiana Racovița
Telefonul de contact
+37369729897
Datele achizitiei
Data publicării
1 apr 2023, 8:08
Data ultimilor modificări
1 apr 2023, 13:35
Achizitii.md ID
21077361
CPV
32300000-6 - Receptoare de televiziune şi de radio şi aparate de înregistrare sau de redare a sunetului sau a imaginii
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Documentele procedurii de achiziție
3_Instructiuni_Ofertanti
Documentele la ofertă
Documentația pentru ofertanți
1.04.23 08:31
6_Conditii_generale
Documentele la ofertă
Condiții generale
1.04.23 08:31
14_Garanție_performata
Documentele la ofertă
Garanția perfomată
1.04.23 08:31
13_Certificat_de_acceptare_provizorie
Documentele la ofertă
Certificat acceptare provizorie
1.04.23 08:31
11_Formular de identificare financiară
Documentele la ofertă
Formular identitate financiară
1.04.23 08:31
1_Anunt de participare.signed
Documentele la ofertă
Anunț de participare
1.04.23 08:31
5_Conditii_speciale
Documentele la ofertă
Condiții speciale
1.04.23 08:31
12_Fișa_de_Identitate_Legală
Documentele la ofertă
Fișa de indentitate legală
1.04.23 08:31
7_Contract
Documentele la ofertă
Model contract
1.04.23 08:31
2_Nota_Contractare
Documentele la ofertă
Notă de contractare
1.04.23 08:31
4_Specificații tehnice SCENA
Documentele la ofertă
Specificațiile tehnice solicitate
1.04.23 08:31
Data:
1 apr 2023, 13:35
Subiectul întrebării:
documente de eligibilitate
Întrebare:
Va fi acceptata dovada furnizarii echipamentelor similare daca dovada include doar o parte din cele expuse in specificatiile tehnice a ofertei?
Răspuns (3 apr 2023, 09:44):
Bună ziua, conform Notei de contractare, punct 16, sectiunea ”Capacitatea tehnică a ofertantului”: - dovada furnizării echipamentelor similare în ultimii trei ani Ofertanții nu vor fi constrânși să prezinte dovada tuturor componentelor prezentei oferte. Însă va constitui un avantaj capacitatea de furnizare a tuturor echipamentelor care fac obiectul prezentei licitații. În același timp, ofertantul trebuie să prezinte dovada clară că este abilitat să furnizeze tipul echipamentelor ofertate, conform Instrucțiunilor pentru ofertanți, punct 11. Conținutul ofertelor, Partea 3: Documentele solicitate ”Certificatul de înregistrare și extrasul de la Agenția Servicii Publice, în care să fie inclusă activitatea care îi permite furnizarea echipamentelor similare”
Data:
1 apr 2023, 13:36
Subiectul întrebării:
Cifra de afaceri
Întrebare:
Cerinta cifrei de afaceri este suma cumulativa a cifrei de afaceri pentru ultimii 3 ani?
Răspuns (3 apr 2023, 09:26):
Bună ziua, conform Notei de contractare și anume pct. 16 ”Criteriile de selecție și atribuire”, pentru demonstrarea capacității economice și financiară ofertantul trebuie să prezinte la depunerea ofertei ”cel puțin 7.000.000,00 MDL cifra de afaceri medie anuală pe ultimii trei ani”.
Data:
3 apr 2023, 09:48
Subiectul întrebării:
Numar de inregistrare din Lista Producatorilor de deseuri electronice.
Întrebare:
Buna ziua, in temeiul prevederilor art. 20 din Legea nr. 131 din 03.07.2015 privind achizițiile publice, prezentarea numărului de înregistrare din „Lista producătorilor” conform Regulamentului privind deșeurile de echipamente electrice și electronice aprobat prin H.G. nr. 212 din 07.03.2018 – este obligatoriu, va rugam sa includeti acest document in lista documentelor obligatorii pentru prezentare la oferta.
Răspuns (5 apr 2023, 08:23):
Bună ziua, prezenta procedură se desfășoară conform condițiilor PRAG 2020.0, după cum este indicat la punctul 7 al Anunțului de participare, în cadrul proiectului ”Acțiuni durabile pentru creștere economică prin turism”, Nr. 2021/ 430-373 din 22.12.2021, finanțat de Uniunea Europeană prin Facilitatea Primari pentru Creștere Economică – Proiecte pilot. Astfel, procedura urmează baza legală, indicată în Nota de contractare, punct 22. Baza legală.
Data:
3 apr 2023, 12:22
Subiectul întrebării:
Cifra de faceri
Întrebare:
Evaluarea ofertantilor de la o anumita cifra de afaceri - favorizeaza anumiti OE, ceia ce îi discrimineaza pe cielalți. Micsorati, sau omiteți această cerință penru a permite tuturor ofertanților doritori să participe. P.S.: Am avut 2 ani de pandemie in sfera evenimentelor.
Răspuns (5 apr 2023, 08:25):
Bună ziua, prezenta procedura se desfășoară conform condițiilor PRAG 2020.0, potrivit cărora: 1) Punct 2.6.11.1. Principii generale Autoritățile contractante trebuie să elaboreze criterii de selecție clare și nediscriminatorii în scopul de a evalua dacă candidatul/ofertantul are suficientă capacitate financiară, economică, tehnică și profesională pentru a implementa sarcinile contractului. 2) Punct 2.6.11.2. Capacitate economică și financiară - Să se asigure că operatorii economici posedă capacitatea economică și financiară necesară pentru a executa contractul, autoritatea contractantă va solicita în special: (a) operatorii economici au o anumită cifră de afaceri anuală minimă, inclusiv o anumită cifră de afaceri minimă din zona geografică, parte a contractului; În sensul literei (a), cifra de afaceri minimă anuală nu trebuie să depășească de două ori valoarea anuală estimată a contractului.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.