1
Perioada de actualizare
de la 30.03.2023 17:00
până la 05.04.2023 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 05.04.2023 10:00
până la 10.04.2023 10:00
3
Licitaţie
de la 11.04.2023 15:00
până la 11.04.2023 15:14
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 416 666 MDL
Perioada clarificărilor: 30 mart 2023, 17:00 - 5 apr 2023, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 5 apr 2023, 10:00 - 10 apr 2023, 10:00
Începutul licitației: 11 apr 2023, 15:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Pietriș fracția 20/40.
Duritatea M 400.

Savura fracția 0-5mm.
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-3401, MOLDOVA, Hînceşti, mun.Hînceşti (r-l Hînceşti), or. Hincesti. str. Mihalcea Hincu,132
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Tonu Olesea
Telefonul de contact
026924198
Datele achizitiei
Data publicării
30 mart 2023, 16:55
Data ultimilor modificări
30 mart 2023, 17:00
Valoarea estimată (fără TVA)
416 666 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
833,33 MDL
Achizitii.md ID
21077133
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (bunuri)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-3401, MOLDOVA, Hînceşti, mun.Hînceşti (r-l Hînceşti), or. Hincesti. str. Mihalcea Hincu,132
Durata contractului
12 apr 2023 16:59 - 31 dec 2023 16:59
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Pietriș CPV: 44100000-1 - Materiale de construcţii şi articole conexe
Cantitatea: 1026.0
Unități de măsură: Metru cub
2)
Denumirea
Savură CPV: 44100000-1 - Materiale de construcţii şi articole conexe
Cantitatea: 257.0
Unități de măsură: Metru cub
Documentele procedurii de achiziție
duae.signed.pdf duae.signed.pdf
Documentele la ofertă
-duae
30.03.23 17:00
anunț de participare.signed.pdf anunț de participare.signed.pdf
Documentele la ofertă
-anunț de participare
30.03.23 17:00
documentația standard.signed.pdf documentația standard.signed.pdf
Documentele la ofertă
-documentația standard
30.03.23 17:00

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

"SavTrans Prim"

Preţul ofertei: 406 500 MDL
Statut: Învingător
Motivul: În conformitate cu prevederile art. 7, art. 72, art. 74 din Legea nr. 131/2015, grupul de lucru a decis atribuirea contractului de achiziții publice privind achiziționarea ”Materiale de reparaţii rutiere” operatorului economic “SavTrans Prim” S.R.L.
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

Drumnord-Construct

Preţul ofertei: 407 000 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
3
Denumirea participantului:

Aedificator

Preţul ofertei: 408 712 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Contestație
Depune o contestație
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări