Selectaţi tipul procedurii
Achizițiе comercială
21077025
1
Perioada de actualizare
de la
30.03.2023 13:42
până la 05.04.2023 10:30
până la 05.04.2023 10:30
2
Propunerea ofertelor
de la
05.04.2023 10:30
până la 11.04.2023 13:30
până la 11.04.2023 13:30
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare
5
Contract
Statut
Evaluare
Valoarea estimată fără TVA
783 750 MDL
Perioada clarificărilor:
30 mart 2023, 13:42 - 5 apr 2023, 10:30
Perioada de depunere a ofertelor:
5 apr 2023, 10:30 - 11 apr 2023, 13:30
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Imposibil de abonat
în perioada Evaluare
Lotul 1
Lucrări de reparație a scării de interior Bloc C/ biroul nr. 1
Lotul 2
Lucrari de reparatie sistema de încalzire pentru următoarele (gr. 25,26,27,11,12,13,21,20,7,Sala mare si coridor
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2024, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, A.Doga 32/1
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
30 mart 2023, 13:42
Data ultimilor modificări
30 mart 2023, 16:37
Achizitii.md ID
21077025
MTender ID
CPV
45400000-1 - Lucrări de finisare a construcţiilor
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Lotul nr. 1 - Lucrări de reparație a scării de interior Bloc C/ biroul nr. 1
Buget: 500416.0 MDL
Activ
Documentele procedurii de achiziție
anunt de participare.pdf
anunt de participare.pdf
Istoricul documentului
-
anunt de participare.pdf
anunt de participare.pdf
ID: 8b53ec95-e404-4912-9104-ecc1940b797d
tenderNotice
-
anunt de participare.pdf
anunt de participare.pdf
ID: 8b53ec95-e404-4912-9104-ecc1940b797d
tenderNotice
tenderNotice
-
30.03.23 16:37
Data:
30 mart 2023, 16:30
Subiectul întrebării:
Anunț de participare.
Întrebare:
Bună ziua! Pentru lucrările de reparație solicitate în Caietul de sarcini nu vor fi antrenate utilaje, instalații sau echipamente a căror valoare depășește 500 lei h-ut. Vă rugăm să excludeți/modificați cerința dată atribuită Anexei nr.14.
Răspuns (30 mart 2023, 16:35):
Buna ziua, din greseala a fost inclus, gr de lucru va modifica
Data:
30 mart 2023, 16:40
Subiectul întrebării:
Anunț de participare.
Întrebare:
Stimată autoritate, de ce mai solicitați Declarație pe propria răspundere separată pentru demonstrarea Cifrei de afaceri dacă informația dată o prezentăm deja în DUAE. Vă rugăm cordial să nu ne măriți volumul de lucru cu declarații inutile, atât nouă cât și vouă. Mulțumesc!
Răspuns (31 mart 2023, 09:46):
Rugăm să respectați cerințele documentației de atribuire și a caietului de sarcini, care nu derogă de la cadrul legal. Dumneavoastră cunoașteți nu mai rău ca noi acest fapt, precum că Legea nr. 131/2015 permite autorității contractante sa solicite formularul DUAE(art.20) și Capacitatea eonomico financiara ”(art.21)
Data:
3 apr 2023, 09:45
Subiectul întrebării:
Caiet de sarcini
Întrebare:
Bună ziua. Poziția 19 la Primul lot CF50B cu K=6 este incorect aplicarea coieficientului la acest indicator pentru că manoera crește foarte semnificatic. Dacă doriți a adapta grosimea tencuielei reale trebuie să folosiți poziție aparte cu indicatorul CF51B. Verificați - Corectați. Mulțumesc anticipat
Răspuns (3 apr 2023, 10:43):
Operatorii economici pregătește oferta conform cerințelor stabilite în anunțul de participare, publicat de către AC
Data:
3 apr 2023, 10:08
Subiectul întrebării:
Caiet de sarcini
Întrebare:
Bună ziua. Vă rugăm să descrieți mărimile Ușilor la poziția 25 și Mărimile ferestrelor poziția 26. LOT Nr.1 Mulțumesc.
Răspuns (3 apr 2023, 10:52):
Potrivit OMF 69 din 07.05.2021, Secțiunea I, PCT. 15 „15. Ofertantului i se permite să viziteze şi să examineze amplasamentul lucrării sau obiectul supus proiectării și să obțină toate informațiile care pot fi necesare în vederea elaborării ofertei.”
Data:
3 apr 2023, 10:34
Subiectul întrebării:
f5
Întrebare:
Buna ziua, solicitam sa publicati lista cantitatilor de lucrari descifrat (publicarea descifrată a consumului de resurse aferent fiecărei norme de deviz Formularul nr.5) conform cerintelor din Documentatia standard aprobata prin Ordinul Nr.69 din 07.05.2021.
Răspuns (3 apr 2023, 14:41):
urmariti modificarile
Data:
3 apr 2023, 10:48
Subiectul întrebării:
Operatorii economici pregătește oferta conform cerințelor stabilite în anunțul de participare, publicat de către AC
Întrebare:
Asta da. Dar nu este corect. Solicitați o clarificare de la devizierul dumneavoastră.
Răspuns (3 apr 2023, 14:43):
Potrivit OMF 69 din 07.05.2021, Secțiunea I, PCT. 15 „ Ofertantului i se permite să viziteze şi să examineze amplasamentul lucrării sau obiectul supus proiectării și să obțină toate informațiile care pot fi necesare în vederea elaborării ofertei.”
Data:
3 apr 2023, 11:52
Subiectul întrebării:
Caiet de sacrici LOT Nr.1
Întrebare:
Poziția 76 prevede montarea a trei întrerupătoare, însă următoarea poziție 77 este doar unul și poz.78 cutii pentru întrerupătoare sunt 4 buc. Este o greșeală tehnică ?
Răspuns (3 apr 2023, 14:46):
pers. responsabilă p/u inctocmirea proiectului a comunicat ca nu este greseala tehnică, F1 este întocmit corect conform legislatiei
Data:
3 apr 2023, 15:04
Subiectul întrebării:
Valoarea estimată.
Întrebare:
Bună ziua. Valoarea estimată este revizuită pentru anul 2023 ? Cînd a fost elaborat caietul de sarcini? Pentru că suma reală la prețurile de zi e cu mult mai mare ca cea estimată.
Răspuns (3 apr 2023, 15:06):
Conform planului de achizitie 2023 si bugetului aprobat prin Decizia CMC
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK