Selectaţi tipul procedurii
Achizițiе comercială
21077018
Statut
Anulat
Valoarea estimată fără TVA
3 520 428,89 MDL
Perioada clarificărilor:
30 mart 2023, 13:28 - 10 apr 2023, 13:00
Perioada de depunere a ofertelor:
10 apr 2023, 13:00 - 21 apr 2023, 18:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Lucrări de reparație a acoperișului plat de la blocurile ”A” și ”B”, inclusiv lucrări de amenajare a împrejurimii metalice
Informația despre anulare
Motivul anulării
Conform deciziei de revaluare a grupului de lucru nr.21077018-2 din 29.06.23.
Data anulării
13 iul 2023, 13:16
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2011, MOLDOVA, mun.Chişinău, or.Codru (mun. Chişinău), str. Costiujeni 5/1
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
30 mart 2023, 13:28
Data ultimilor modificări
13 iul 2023, 13:22
Achizitii.md ID
21077018
MTender ID
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Data:
31 mart 2023, 11:10
Subiectul întrebării:
Buna ziua
Întrebare:
va rog frumos incarcati anunt de participare si caiet de sarcini
Răspuns (31 mart 2023, 13:11):
Buna ziua, anuntul de participare se afla la pagina 16, caietul de sarcini se afla la pagina 47 din documentatia standart, studiati documentatia standart apoi solicitati clarificari.
Data:
7 apr 2023, 11:58
Subiectul întrebării:
anunt de participare
Întrebare:
Lista fondatorilor operatorilor economici – nume, prenume, cod personal
Argumentati aceasta solicitare, codul personal este o informatie confidentiala
Răspuns (10 apr 2023, 09:31):
Bina ziua, indicati IDNO.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK