1
Perioada de actualizare
de la 30.03.2023 13:20
până la 04.04.2023 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 04.04.2023 10:00
până la 11.04.2023 10:30
3
Licitaţie
12.04.2023 14:32
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 37 600 MDL
Perioada clarificărilor: 30 mart 2023, 13:20 - 4 apr 2023, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 4 apr 2023, 10:00 - 11 apr 2023, 10:30
Începutul licitației: 12 apr 2023, 14:32

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Lot 6 Servicii de deservire tehnică și reparație a mijloacelor de transport, cu piese de schimb ale CSP Comrat
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD- 2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Asachi Gh., 67A
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Chiper Natalia
Telefonul de contact
022574519
Datele achizitiei
Data publicării
30 mart 2023, 12:56
Data ultimilor modificări
30 mart 2023, 13:20
Valoarea estimată (fără TVA)
37 600 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
376 MDL
Achizitii.md ID
21077003
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (servicii)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD- 2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Asachi Gh., 67A
Durata contractului
13 apr 2023 13:12 - 31 dec 2023 13:19
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii de deservire tehnică și reparație a mijloacelor de transport, cu piese de schimb ale CSP Comrat CPV: 50100000-6 - Servicii de reparare şi de întreţinere a vehiculelor şi a echipamentelor aferente şi servicii conexe
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Complet
Documentele procedurii de achiziție
anunt de participare servicii reparatie auto.docx
Documentele la ofertă
-
30.03.23 13:20
ds_bunuri_servicii_omf.docx
Documentele la ofertă
-
30.03.23 13:20
duae.doc
Documentele la ofertă
-
30.03.23 13:20

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

PlatGrup

Preţul ofertei: 37 600 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Ofertantul cade sub incidența temeiurilor de excludere
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări