1
Perioada de actualizare
de la 28.03.2023 10:30
până la 07.04.2023 09:00
2
Propunerea ofertelor
de la 07.04.2023 09:00
până la 17.04.2023 09:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 1 200 000 MDL
Perioada clarificărilor: 28 mart 2023, 10:30 - 7 apr 2023, 9:00
Perioada de depunere a ofertelor: 7 apr 2023, 9:00 - 17 apr 2023, 9:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Piese de schimb pentru utilaje și mecanisme
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD 2023, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Varnița, 22
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Maria Gaja
Telefonul de contact
47-11-65
Datele achizitiei
Data publicării
28 mart 2023, 10:13
Data ultimilor modificări
28 mart 2023, 10:30
Valoarea estimată (fără TVA)
1 200 000 MDL
Achizitii.md ID
21076858
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD 2023, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Varnița, 22
Durata contractului
19 apr 2023 10:27 - 31 dec 2023 10:27
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Piese de schimb pentru utilaje și mecanisme CPV: 34330000-9 - Piese de rezervă pentru vehiculele destinate transportului de mărfuri, camionete şi automobile
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
duae_ro_0.semnat.pdf duae_ro_0.semnat.pdf
Documentele la ofertă
-
28.03.23 10:30
doumentația standard.semnat.pdf doumentația standard.semnat.pdf
Documentele la ofertă
-
28.03.23 10:30

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Langera

Preţul ofertei: 1 000 000 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Procedura dată este Acord-cadru. În cadrul procedurii contractele Acord-cadru se încheie cu toți participanții. Programul dat este în imposibilitate de a desemna toți participanții cîștigători.
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

G.P. Power

Preţul ofertei: 1 200 000 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări