Selectaţi tipul procedurii
Achizițiе comercială
21076805
1
Perioada de actualizare
de la
27.03.2023 15:30
până la 06.04.2023 15:00
până la 06.04.2023 15:00
2
Propunerea ofertelor
de la
06.04.2023 15:00
până la 18.04.2023 09:00
până la 18.04.2023 09:00
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare
5
Contract
Statut
Evaluare
Valoarea estimată fără TVA
5 745 600 MDL
Perioada clarificărilor:
27 mart 2023, 15:30 - 6 apr 2023, 15:00
Perioada de depunere a ofertelor:
6 apr 2023, 15:00 - 18 apr 2023, 9:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Imposibil de abonat
în perioada Evaluare
Servicii de alimentaţie cu prânzuri pentru persoanele social vulnerabile din municipiul Chişinău, pe perioada mai-decembrie 2023
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Bucureşti nr. 35
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
27 mart 2023, 15:30
Data ultimilor modificări
27 mart 2023, 15:30
Achizitii.md ID
21076805
MTender ID
CPV
55510000-8 - Servicii de cantină
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Cel mai bun raport preț - calitate
Surse de finanțare
Lista loturilor
Lotul nr. 1 - Lotul 1. Servicii de alimentație cu prânzuri pentru 300 de persoane social vulnerabile aflate în evidenta DAS Botanica
Buget: 1436400.0 MDL
Activ
Lotul nr. 2 - Lotul 2. Servicii de alimentație cu prânzuri pentru 200 de persoane social vulnerabile aflate în evidenta DAS Buiucani
Buget: 957600.0 MDL
Activ
Lotul nr. 3 - Lotul 3. Servicii de alimentație cu prânzuri pentru 200 de persoane social vulnerabile aflate în evidenta DAS Centru
Buget: 957600.0 MDL
Achiziţia nu a avut loc
Lotul nr. 4 - Lotul 4. Servicii de alimentație cu prânzuri pentru 200 de persoane social vulnerabile aflate în evidenta DAS Ciocana
Buget: 957600.0 MDL
Achiziţia nu a avut loc
Documentele procedurii de achiziție
meniu-model_aprobat.semnat.pdf
meniu-model_aprobat.semnat.pdf
Documentele la ofertă
-
27.03.23 15:30
anunț de participare.semnat.pdf
anunț de participare.semnat.pdf
Documentele la ofertă
-
27.03.23 15:30
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK