1
Perioada de actualizare
de la 24.03.2023 15:45
până la 27.03.2023 17:00
2
Propunerea ofertelor
de la 27.03.2023 17:00
până la 31.03.2023 09:00
3
Licitaţie
de la 03.04.2023 15:00
până la 03.04.2023 15:14
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 43 333,33 MDL
Perioada clarificărilor: 24 mart 2023, 15:45 - 27 mart 2023, 17:00
Perioada de depunere a ofertelor: 27 mart 2023, 17:00 - 31 mart 2023, 9:00
Începutul licitației: 3 apr 2023, 15:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Achiziționarea rechizitelor de birou(registre, mapă din carton, mapă din plastic cu folii, bandă adezivă, cub hârtie albă, corector, radieră, foarfecă de birou, capsator, stilouri culoare albastră, neagră și roșie, agrafe, rigle, hârtie A4, mașină de calcul, folii de protecție,...)
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-6301, MOLDOVA, Leova, or.Leova, Or. Leova, șoseaua. Cahulului, 13
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Olga Colciu
Telefonul de contact
0263-2-29-75
Datele achizitiei
Data publicării
24 mart 2023, 15:35
Data ultimilor modificări
26 mart 2023, 20:37
Valoarea estimată (fără TVA)
43 333,33 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
433,33 MDL
Achizitii.md ID
21076705
Tipul procedurii
Achiziții cu costuri mici
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-6301, MOLDOVA, Leova, or.Leova, Or. Leova, șoseaua. Cahulului, 13
Durata contractului
10 apr 2023 15:42 - 30 dec 2023 15:42
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Achiziționarea rechizitelor de birou(registre, mapă din carton, mapă din plastic cu folii, bandă adezivă, cub hârtie albă, corector, radieră, foarfecă de birou, capsator, stilouri culoare albastră, neagră și roșie, agrafe, rigle, hârtie A4, mașină de calcul, folii de protecție,...) CPV: 30100000-0 - Maşini, echipament şi accesorii de birou, cu excepţia computerelor, a imprimantelor şi a mobilierului
Cantitatea: 2563.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Descalificați participanții ai căror prețuri sunt mai mici decît oferta învingătorului și indicați motivul descalificării.

2) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Birovits SRL

Preţul ofertei: 39 930 MDL
Statut: Învingător
Motivul: În rezultatul evaluării, verificării documentelor de calificare a participanților înregistrați, conform cerințelor solicitate la procedura cu nr.MD-1679665083344 din 03.04.2023 privind achiziționarea rechizitelor de birou, s-a constatat că, se acceptă propunerea financiară și se încadrează specificațiile tehnice ale operatorului economic Birovits SRL.
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

Crafti Business SRL

Preţul ofertei: 39 931,55 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
3
Denumirea participantului:

RADOP-OPT SRL

Preţul ofertei: 40 840,32 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Achiziționarea rechizitelor de birou
Data:
26 mart 2023, 20:37
Subiectul întrebării:
Folii
Întrebare:
Folii de protecție - Pachet a cîte 100 buc/set, A4, transparente, 75 microni - aceste folii sunt impachetate cite 50 buc in pachet - verificat va rog parametrii tehnice
Răspuns (27 mart 2023, 08:48):
Bună dimineața. Autoritatea contractantă s-a orientat la general. Se va accepta și 50buc/set, 75 micr.
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări